Green.Click er igen vokset ud af sit gode skind

Af Charlotte Thomsen Head of Marketing

Hver gang vi gør det – altså vokser ud af vores skind – tager vi et skridt mod en endnu bedre og stærkere virksomhed. Og lige nu står den både på ny visuel identitet, en mindre justering af vores navn, ny selskabstype, øget fokus mod større kunder og så sidder du forresten også lige nu og kigger på vores nye website.

Nyt website

På de 9 år Green.Click har eksisteret har vi allerede haft 6 forskellige websites. Så der er mere eller mindre også altid et nyt på vej. – Og det var nu igen ved at være tid!

Vi har skiftet sitet løbende, fordi det er vigtigt for os altid at være på forkant og følge med udviklingen. Og så har vi i dén grad også skiftet site, fordi vi som virksomhed har ændret og udviklet os så meget og hurtigt som vi har.

Men for at nå hertil hvor vi er nu, har vi været vidt omkring!

Green.Click rejsen – den korte version

Det hele startede med store visioner, en telefonbog og et lille lokale i en baggård. Her var langt størstedelen af vores kunder mindre virksomheder, så det handlede om at nå ud til så mange nye kunder som muligt. Men vi har fundet ud af, at vi kan skabe langt bedre resultater – og længere kundeforhold med større virksomheder, som har seriøse marketingbudgetter.

I tidens løb har vi også forsøgt os med en intern afdeling, som lavede hjemmesider for kunderne. Men vi indså, at vi frem for alt skal fokusere på vores kernekompetencer. Det holder os helt skarpe og super konkurrencedygtige. Så vi holder os til markedsføring på Google og på Sociale Medier, fordi vi vil være bedst til det vi gør – og så lader vi andre om resten.

Undervejs har vi også skabt en Green.Click afdeling i Italien og en i Bulgarien.

Så med nordjysk ordentlighed som en helt essentiel del af DNA’et, er der gennem årene testet, afprøvet, kritisk valgt og fravalgt, hvilket har gjort, at vi har kunne opbygge en stærk forretning, som lever af at skabe resultater for kunderne.

Fra ApS til A/S

Som en del af udviklingen lige nu går vi også fra ApS til A/S, hvilket stiller højere regnskabsmæssige krav. Det kan desuden være en fordel, når man handler med udenlandske kunder og leverandører. Og i det hele taget giver det en større sikkerhed for vores kunder – ikke mindst fordi det vidner om, at der er kapital i virksomheden til at stifte A/S’et.

Og så smider vi for alvor “Media” ud af vores navn, så vi står skarpt tilbage med Green.Click.

Driver du også en virksomhed i udvikling?

Hvis du selv driver en seriøs virksomhed, og er du interesseret i en ambitiøs samarbejdspartner omkring din markedsføring, så kontakt os, og lad os finde ud af, om vi er det rigtige match for dig. Ring 70 230 540 eller send en mail til support@greenclickmedia.dk.

Og er du specifikt ude efter at finde den bedste Google Ads Samarbejdspartner for din virksomhed, så hent vores guide til, hvad du skal være opmærksom på her: Bedste Google Ads Samarbejdspartner.