Nyhedsbrev til forretningskæder

Sign up og få nyheder om markedsføring af kæder


Mange kæder har allerede taget skridtet mod en mere bæredygtig og effektiv tilgang til markedsføring af forretningen.

I en tid hvor offline kanaler, såsom tilbudsaviser, bliver dyrere, klima er et væsentligt tema og butiksdød er på flere og fleres læber, er det vigtigt at have de digitale værktøjer, der også kan styrke de fysiske butikker.

Skriv dig op til vores nyhedsbrev, og få vores tips til værktøjer samt stærke digitale strategier for kæder.

I vores nyhedsbrev fortæller vi, hvordan forretningskæder vinder online, og så får du også helt konkrete eksempler, blandt andet fra Biltema, som er en af Green.Clicks kunder.

Generelt ser vi en stigning i brugen af online markedsføring samt en digital vækst hos vores kunder – dette selvom digitalisering fortsat er et begreb, mange ikke har forholdt sig til endnu. Men der skal handles nu, hvis kæderne skal kunne følge med. 

Det skyldes blandt andet at prisen for distributionen af offline markedsføring, som fx. tilbudsaviser er steget markant, hvilket har fået flere forretninger til at sætte frekvensen ned. Det er derfor vigtigt at være til stede gennem online markedsføring og/eller webshop for at fastholde kunderne.

Videre bliver klimaet et vigtigt parameter, som forbrugerne kommer til at prioritere. Det betyder også, at det er et emne virksomheder bliver nødt til at have en holdning til. Det og meget mere kan du læse om i nyhedsbrevet.

Vil du have større indsigt i udfordringer og mulige løsninger for kæder, så skriv dig op til nyhedsbrevet ovenfor.

Uforpligtende møde?

Er du interesseret i at høre mere om mulighederne for et potentielt samarbejde? Så skriv dig op her og bliv kontaktet af en af vores erfarne strateger, som lige nu arbejder med andre forretningskæder og derfor har et dybt kendskab til området. 

Kontakt Green.Click i dag omkring dine AdWords Jesper Bundgaard Head of Strategic