Case

Dansk Halbyggeri

Udfordringen

Dansk Halbyggeri havde minimal synlighed på Google og derfor meget lidt trafik på det dedikerede website. Virksomheden befinder sig på et konkurrencepræget marked og ønskede derfor en øget synlighed og større trafik på hjemmesiden.

Løsningen

Vi lavede en gennemgribende analyse af Dansk Halbyggeris online tilstedeværelse og udarbejdede en tilpasset online strategi.

Strategien indeholdt omfattende Google Ads og SEO-kampagner, og Youtube annoncering, Remarketing og Display annoncering blev også en del af løsningen.

Green.Click varetog den komplette strategi i tæt samarbejde med Dansk Halbyggeri, hvilket skabte en rød tråd gennem hele kampagnen og sikrede synergieffekt mellem de mange tiltag.

Resultaterne

• 11 topplaceringer på vigtige søgeord i byggebranchen på Google
• 57% øget trafik gennem organiske SEO resultater
• 74% øget trafik gennem betalte AdWords resultater

I alt sikrede de samlede online tiltag en stigning på 88% flere besøgende på Danskhalbyggeri.dk.

I samarbejde med kunden fik vi dermed omsat virksomhedens visioner til synlige resultater.

Se flere cases

74%

øget trafik gennem betalte AdWords resultater