Resultater i webshoppen
Vil du skabe endnu større omsætning i webshoppen? Har du brug for effektive forslag til optimering? Og kunne du også godt bruge lidt flere timer i døgnet?
– der kan måles
Genkender du udfordringerne ovenfor?
Så har du sikkert samtidig travlt med at holde dig opdateret om nyeste software og data trends – alt imens du har skarpt fokus på ROI og optimering af websitet.
Alt det hjælper vi lige nu andre webshops med at håndtere. Og sammen skaber vi resultater på Google, LinkedIn, og Facebook, der kan måles på bundlinjen.
Vi vil generere salg!
Som e-commerce Manager er du en vigtig del af salget. Du er ansvarlig for at generere salg online. Og det er dét vi fokuserer på, når vi samarbejder med e-commerce Managers.
Vi bygger annonceringen ud fra kunderejsen – og ikke mindst data! Så vi starter med at lægge en plan for vores fælles indsats.
Du har formentlig også nogle mål, du ønsker at opnå. Dem arbejder vi sammen med dig om at realisere.
Sådan får du “value for money”
Du får et team hos Green.Click, som arbejder sammen og placerer dit budget dér, hvor du får de bedste resultater.
Det er vigtigt, at du er med hele vejen. Og dit samarbejde med dit team hos Green.Click er dét, der skaber succesen for webshoppen. Teamet er også din sikkerhed for at udvikle forretningen løbende. Du får nemlig løbende sparring og anbefalinger, der bygger på data.
Og så er det vigtigt for os, at følge op med gennemskuelige rapporter og løbende kontakt.
Kundecase
Se udtalelser og resultater fra nogle af vores kunder:
Det har helt sikkert været investeringen værd at være kunde hos Green.Click, hvilket også er derfor, vi har fortsat samarbejdet. Vi kan både se det på overskuddet, placeringsmæssigt og på hjemmesiden og løber nu endnu stærkere.
Morten Frederiksen
Presseansvarlig, R.C. Holm
Se caseBranding, leads og salg
Få optimal markedsføring med den helt rigtige kombination af målrettet branding og generering af brandvarme leads, så du kan få flere salg.
Ofte stillede spørgsmål af E-commerce Managere
Vil du skabe endnu større omsætning i webshoppen? Har du brug for effektive forslag til optimering?
Hvordan optimerer jeg webshoppen til specifikke søgeord?
De fleste ved, hvilke søgeord der er vigtige for deres shop. Men mange webshops mangler landingssider til søgeordene, og de har derfor svært ved at få søgeordene til at generere trafik. Læs mere om SEO
Hvordan undgår jeg at miste potentielle kunder på Google Shopping?
9 ud af 10 webshops får ikke vist alle deres produkter på Google Shopping. De mister potentielle kunder og opdager ofte først fejlen, når de allerede har mistet omsætning. Hvad kan du gøre for at undgå, at din webshop bliver ramt? Læs mere om Google Shopping
Hvordan bliver jeg skarpere på budstrategien på Google Ads?
For at skabe succesfulde kampagner er det afgørende med klart definerede mål, viden om målgruppen samt trial-and-error. Brug målene til at vælge de rigtige budstrategier for din forretning. Læs mere om Google Ads
Vil du stadig have vækst og resultater på bundlinjen?
Fortæl os lidt om din forretning.
Så giv mig et kald på 70 230 540 og lad os finde ud af om Green.Click er det rigtige match for din forretning. Du kan også skrive dig op her – så ringer vi til dig.
Thomas Olsen
CEO & Partner
![]()