Trin 1
Indsigt og opsætning af KPI’er
Vi starter altid med at tale om, hvad du gerne vil opnå med din markedsføring.
Her handler det om hvilke søgeord, hvilke placeringer og hvilke budstrategier, der er bedst for netop din forretning. Når vi opsætter mål og delmål, ser vi på, hvordan vi kan skalere din markedsføring, så det hele tiden giver bedst mening i forhold til at nå de opsatte mål.


Trin 2
Data og analyse
En god kampagne tager udgangspunkt i data og analyse.
Så vi ser blandt andet på:
- Eksisterende setup
- Demografi
- Geografi
- Budskaber
- Potentiale
- Samspillet med andre medier
Trin 3
Opsætning
Med udgangspunkt i analysen optimerer din
SEM Specialist dit nuværende setup for at bevare dine annoncers historik og placeringer.
Vi oplever næsten altid, at der skal slettes, pauses og ændres i kampagner og søgeord i det eksisterende setup for at gøre det helt skarpt. Men udover det tilføjer vi også yderligere kampagner, der understøtter målsætningen.


Trin 4
Kvalitetssikring
Vi er mennesker, der sidder bag tasterne, og det er ekstra vigtigt for os, at vi altid leverer højst mulig kvalitet. Derfor bliver en kampagne altid gennemgået og dobbeltchecket.
Vi kvalitetssikrer løbende dine kampagner. Du har adgang til et hold af specialister med hvert sit speciale, der sikrer, at din kampagne altid performer bedst muligt.
Trin 5
Optimering
Når vi optimerer din kampagne, tager vi altid udgangspunkt i det, vi kan se og måle. Vi kigger grundigt på dine data for at vurdere, hvordan du kan få det største afkast af dine markedsføringskroner.
Vi ved hvad der giver mening at optimere på – selv ned til de mindste detaljer.
For os handler det om at bruge tiden der, hvor vi kan se, at vi kan skabe resultater og succes for dig og din forretning.


Trin 6
Udvikling
Vi har altid udvikling for øje, så vi kan vækste din forretning!
Vi tester forskellige muligheder og tester på målgrupperne. Det gør vi for at finde ud af, hvad der er givtigt for dig og din forretning.
Hvis der er et begrænset budget, giver vores tests mulighed for løbende at skrue op for det der virker – og ned for det der ikke gør
Trin 7
Rapportering
Det er en selvfølge for os, at du altid har adgang til din egen data. (Selv hvis du ikke er kunde hos os, bør du sikre dig dét!). Adgangen har du via Google Ads interface og Analytics.
Her holder vi øje med din kampagne – og der er endda flere øjne på! Du får også en månedlig rapport. Den giver dig et nemt overblik og du har også mulighed for at gå i dybden med de enkelte parametre.
Har du flere produkter hos os, får du også mindst en månedlig gennemgang med din strateg.
