Sådan arbejder
vi med Google Ads

Se hvad du får med, når du har Green.Click som din samarbejdspartner.

Det får du med

Når du køber en Google Ads løsning hos Green.Click, får du samtidig adgang til al vores erfaring og ekspertise. Og du får et helt team, der hjælper hinanden med at tage dine kampagner til nye højder!

Du køber vores tid

Når du har en Google Ads løsning, betaler du for den tid, vi bruger på at gennemgå, opsætte og optimere din kampagne. Jo højere ambitioner du har, jo højere budget anbefaler vi også, du sætter til kampagnerne.

Sporing & support

Når du er kommet ind som kunde bliver du altid ringet op af vores support som det første. De hjælper med at sætte sporing op, så du kan se de præcise resultater af vores indsats. Support er også tilgængelige ved tekniske spørgsmål, og du kan altid ringe, maile eller chatte med dem.

Dit team af specialister

Vi løfter i flok, da vi har erfaret, at det giver de bedste forudsætninger for at vækste din forretning. Du får derfor et team af specialister, der arbejder på din kampagne. Hvis du har flere produkter hos os, får du en strateg tilknyttet, der fungerer som tovholder og rådgiver.

Trin 1:

Indsigt & opsætning
af KPI’er

Vi starter altid med at tale om, hvad du gerne vil opnå med din markedsføring. Her handler det om hvilke søgeord, hvilke placeringer og hvilke budstrategier, der er bedst for netop din forretning.

Når vi opsætter mål og delmål, ser vi på, hvordan vi kan skalere din markedsføring, så det hele tiden giver bedst mening i forhold til at nå de opsatte mål.

Trin 2:

Data & analyse

En god kampagne tager udgangspunkt i data og analyse.

Så vi ser blandt andet på:

  • Eksisterende setup
  • Demografi
  • Geografi
  • Budskaber
  • Potentiale
  • Samspillet med andre medier

Trin 3:

Opsætning

Med udgangspunkt i analysen optimerer din SEM Specialist dit nuværende setup for at bevare dine annoncers historik og placeringer.

Vi oplever næsten altid, at der skal slettes, pauses og ændres i kampagner og søgeord i det eksisterende setup for at gøre det helt skarpt. Men udover det tilføjer vi også yderligere kampagner, der understøtter målsætningen.

Trin 4:

Kvalitetssikring

Vi er mennesker, der sidder bag tasterne, og det er ekstra vigtigt for os, at vi altid leverer højst mulig kvalitet. Derfor bliver en kampagne altid gennemgået og dobbeltchecket.

Vi kvalitetssikrer løbende dine kampagner. Du har adgang til et hold af specialister med hvert sit speciale, der sikrer, at din kampagne altid performer bedst muligt.

Trin 5:

Optimering

Når vi optimerer din kampagne, tager vi altid udgangspunkt i det, vi kan se og måle. Vi kigger grundigt på dine data for at vurdere, hvordan du kan få det største afkast af dine markedsføringskroner.

Vi ved hvad der giver mening at optimere på – selv ned til de mindste detaljer.

For os handler det om at bruge tiden der, hvor vi kan se, at vi kan skabe resultater og succes for dig og din forretning.

Trin 6:

Udvikling

Vi har altid udvikling for øje, så vi kan vækste din forretning!

Vi tester forskellige muligheder og tester på målgrupperne. Det gør vi for at finde ud af, hvad der er givtigt for dig og din forretning.

Hvis der er et begrænset budget, giver vores tests mulighed for løbende at skrue op for det der virker – og ned for det der ikke gør

Trin 7:

Rapportering

Det er en selvfølge for os, at du altid har adgang til din egen data. (Selv hvis du ikke er kunde hos os, bør du sikre dig dét!). Adgangen har du via Google Ads interface og Analytics.

Her holder vi øje med din kampagne – og der er endda flere øjne på! Du får også en månedlig rapport. Den giver dig et nemt overblik og du har også mulighed for at gå i dybden med de enkelte parametre.

Har du flere produkter hos os, får du også mindst en månedlig gennemgang med din strateg.

Dit ansvar

Når du investerer i en Google Ads løsning hos Green.Click, er vi her for dig – men det kræver en fælles indsats, at vi når i mål.

Din hjemmeside

Sørg for at konverteringsoptimere websitet og opret relevante undersider, som vi kan lede brugere ind til. Hav også fokus på mobil- og brugervenlighed.

KPI’er & budgetter

Opsæt klare KPI’er og målsætninger, så hverken du eller vi er i tvivl om, hvor du gerne vil hen med din markedsføring. Beregn også hvor meget en ny kunde må koste.

Google Ads konto

Indsæt betalingskort på din Google Ads konto og sørg for at opdatere, hvis informationen ændres. Husk at give adgang til os som samarbejdspartnere.