Google Ads Rapportering

Med Green.Clicks Rapporteringssystem får du nemt adgang til rapporter over dine kampagners performance.

Rapporterne er en brugervenlig visualisering af din data fra Google Ads. Systemet er på dansk og giver dig et overskueligt overblik over dine resultater.

Green.Click Rapportering

Med rapporteringssystemet får du bl.a.:

  • Samlede resultater fra Google samt Facebook og LinkedIn 
  • Overblik over hvad dit Ad spend bruges til
  • Indsigt i eksponeringer, klik, konverteringer, pris osv.
  • Visning af hvilke devices dine brugere benytter
  • Mulighed for at optimere din annonceeffektivitet ud fra data
  • Overblik over tendenser med månedlig oversigt og sammenligning 
  • Overblik over dine aktuelle annoncer og søgeord
  • Overblik over udførte handlinger fra dine brugere
  • Indblik i hvem dine brugere er

Optimer dine Google Ads med rapportering

Via månedlige Google Ads rapporter får du større indblik i resultaterne af din annoncering. Samtidig får du større viden om din egen forretning, målgrupper og performance.

Green.Clicks Rapporteringssystem opdateres og udvikles løbende, og du får alle kommende opdateringer.

Rapportering

Skriv dig op og hør mere om rapporteringen

Rapporterne har fokus på enkelthed og overskuelighed. Du behøver derfor ikke være ekspert inden for læsning af data, for at få udbytte af Google Ads rapporten. Vi oversætter og udvælger din data, så du nemt kan skabe dig et overblik over dine resultater.

Den helt store fordel ved Green.Clicks Rapporteringssystem er desuden, at du får indsigt på tværs af dine kanaler såsom Google, Facebook og LinkedIn – og så er rapporterne på dansk. 

 


Q & A om Google Ads Rapportering

Q: “Hvad kræver det af mig for at komme igang?”

A: Det eneste det kræver fra dig, er at du skal have opsat kode for sporing af Google Ads. Det hjælper vi selvfølgelig også gerne med.

Q: “Skal jeg være kunde i forvejen?”

A: Du behøver ikke være eksisterende kunde hos Green.Click for at få adgang til rapporteringssystemet.

Q: “Kan jeg ikke bare bruge Google Analytics?”

A: Google Analytics kan til tider være uoverskueligt. Med vores rapporter har vi gjort forarbejdet og trukket de vigtigste elementer ud, så der bliver nemmere at gå til.

Q: “Er det svært at overskue rapportens tal og statistikker?”

A: Rapportens data er nøje udvalgt med lige præcis den information, der er brugbar i dit arbejde – alt sammen kogt ned til en overskuelig størrelse og i et sprog der er til at forstå.