LinkedIn kurser og uddannelse

Hos GreenClick arbejder vi på at være et videnshus. Vi har nogle af landets dygtigste marketingfolk ansat som brænder for at videregive nogle af de erfaringer, som de har skabt. Vi tror nemlig på, at jo bedre kunderne er klædt på, jo bedre resultater får vi i fællesskab skabt.

Vi har forskellige typer af kurser. Ikke alle kurser er ens, for de tager udgangspunkt i, hvem I er og hvor I vil hen. Finder du ikke lige det emne, som du søgte efter, så tøv ikke med at kontakte os. Vi laver gerne en eller flere kursusgange skræddersyet til jeres behov og ønsker.

360 grader LinkedIn

Er din virksomhed skarp på LinkedIn – organisk som betalt?

På denne workshop vil vi gennemgå jeres virksomhed – set med en følgers øjne. Give jer idéer og indsigt i, hvordan I kan selv kan arbejde videre. Vi kommer bl.a. omkring følgende:

  • Få aktiveret dine medarbejdere og/eller din ledelse til at hjælpe virksomhedens tilstedeværelse på LinkedIn
  • Hvilke features bør I anvende?
  • Hvilken fordeling skal der være mellem organisk og betalt annoncering
  • Timing, flow og algoritmer
  • Hvilke emner skal vi poste og hvornår skal noget være organisk vs. betalt?

Varighed 2 timer – kan laves online.

Kontakt os på telefon +45 70 230 540 eller udfyld kontaktformularen via linket nedenfor, for at booke denne workshop.

Book workshop

Betalt annoncering

Skab værdi på LinkedIn gennem betalt annoncering

Workshoppen er til dig, der vil sikre at I kommer godt i gang med betalt annoncering eller at I når den næste milepæl. Her kommer vi bl.a. omkring følgende:

  • Objective based advertising og vigtigste formater 
  • Målgrupper og optimering
  • Content Marketing og inspiration til kreativer
  • Rapportering og best practices
  • Matched audience og segmentering (udvidet)
  • Leadgenerering

Varighed 2 timer – kan laves online.

Kontakt os på telefon +45 70 230 540 eller udfyld kontaktformularen via linket nedenfor, for at booke denne workshop.

Book workshop

Thought Leadership

Workshop i Thought Leadership

På dette kursus kommer vi omkring hvad thought leadership er, og hvordan kan man som virksomhed bruge det i sin annoncering på LinkedIn. Mange virksomheder forsøger at mestre kunsten til at være en “thought leader”, men få formår rent faktisk, at gøre det til mere, end blot et buzzword. 

På workshoppen kommer vi bl.a. omkring følgende:

  • Vigtigheden af deling af unikke indsigter og idéer
  • Hvordan I kan nytænke jeres indhold og starte debatter, der inspirerer til handling
  • Hvordan I kan skabe tillid til jeres kunder og potentielle kunder, og dermed styrke og opbygge kendskab til jeres brand

Varighed 2 timer – kan laves online.

Det er vigtigt, at understrege, at thought leadership ikke handler om, at sælge et produkt – men om at dele lærerigt og inspirerende indhold, der på sigt kan generere merværdi for jeres forretning. 

Kontakt os på telefon +45 70 230 540 eller udfyld kontaktformularen via linket nedenfor, for at høre mere om thought leadership og få hjælp til hvordan I, som virksomhed, kan positionere jer som thought leader indenfor jeres industri. 

Book workshop

Sales Navigator

Workshop i Sales Navigator

Sales Navigator gør det muligt at genskabe det personlige salg og overfører cold-calling til den digitale verden. LinkedIns 800M+ medlemmer giver dig en unik forretningsmulighed samt potentiale for at opbygge relationer der på sigt kan konverteres til salg. Det gennemsnitlige resultat ved at bruge Sales Navigator er:

  • +15 % mere i salespipeline 
  • +42 % større aftaler bliver lukket
  • +59 % samlet omsætning påvirket af Sales Navigator 

Varighed 1 time – kan laves online.

Kontakt os på telefon +45 70 230 540 eller udfyld kontaktformularen via linket nedenfor, for at booke denne workshop.

Book workshop

Employer Advocacy

Workshop i Employer Advocacy

Med vores Workshop i Employer Advocacy får du en plan og strategi for, hvordan dine medarbejdere skal repræsentere dig. 

Der er flere trin, du skal huske på, før du blot leverer indhold, som medarbejderne kan dele. For det første er det vigtigt at indse, at medarbejderne muligvis skal uddannes i, hvordan deling påvirker deres personlige brands. For det andet er medarbejderne ofte usikre på, hvad de skal og ikke bør sige om deres virksomhed i sociale mediekanaler. Det er derfor, du har brug for en formel plan og et formelt program på plads for at give medarbejderne mulighed for at dele indhold.

På workshoppen gennemgår vi følgende steps:

  1. Lav et program og en content strategi
  2. Udvælg din medarbejder-målgruppe
  3. Demonstrér værdien for dine medarbejdere
  4. Lancering
  5. Sørg for at genaktivere medarbejdere – Keep Employees Engaged
  6. Analysering og optimering

Varighed 2 timer – kan laves online.

Kontakt os på telefon +45 70 230 540 eller udfyld kontaktformularen via linket nedenfor, for at booke denne workshop.

Book workshop