Sådan arbejder
vi med dine
LinkedIn AdsHos os får du et team af eksperter til din markedsføring. Se her hvordan processen her, hvis du kommer som ny kunde.
Det får du med
Når du køber en LinkedIn løsning hos Green.Click, er du i bedste hænder. Vi har både LinkedIn specialister i huset og et stærkt samarbejde med vores LinkedIn Marketing Solutions Partner.
Når du er kunde hos os, sætter vi naturligvis den tid af, det kræver at kunne håndtere din markedsføring bedst muligt. Jo større ambitioner du har, jo større mængde data og tid anbefaler vi.
Trin 1:
Oprettelse af konto, indsigt og opsætning af KPI’er
Først og fremmest får du oprettet en konto i samarbejde med vores LinkedIn partner. Derefter ser vi på dine nærmeste konkurrenter og benchmarker employeeshares, influencer, sponsoreret indhold og opslag på din Linkedin side
Trin 2:
Data & analyse
Herefter går din Social Media Specialist i gang med at analysere dine muligheder og undersøge, hvor der er mest potentiale for vækst.
Din specialist analyserer bl.a.
- Audience Analyse af målgruppe
- Geografi
- Brancher
- Titler
- Budskaber
- Potentiale
Trin 3:
Opsætning
Vi opsætter kampagnerne ud fra indsigt, analyse og de fastsatte KPI’er.
Du kan forvente, at vi i nogle tilfælde udfordrer dig – blandt andet ift. valg af målgruppe, hvis det viser sig, at det er fordelagtigt at justere.
Trin 4:
Kvalitetssikring
Det er vigtigt for os, at kvaliteten i vores arbejde altid er helt i top. Alle kampagner bliver derfor gennemgået og dobbelttjekket.
Her er LinkedIn også med inde over, så vi sikrer at kampagner lever op til deres benchmarks og råd.
Trin 5:
Optimering
Vi ser på, hvilke opslag der bør laves og på om vi skal bruge nogle af dine allerede planlagte opslag annonceringen. Ofte kan der nemlig være en fordel i at sponsorere de eksisterende opslag.
Trin 6:
Udvikling
Vi udvikler og vækster din forretning via tæt sparring med LinkedIn, hvor vi 1-2 gange i måneden gennemgår kunders konti. Alle kunder vil blive gennemgået løbende, og der er altid skarpe øjne på din annoncering.
Her ser vi også på fordelingen mellem sponsoreret indhold, branding, inmails og leadgenerering – og planlægger samspillet, så det giver størst muligt udbytte.
Trin 7:
Rapportering
Du vil selvfølgelig gerne se resultater! Det kan du gøre på flere måder. Du har altid adgang til din egen data. Men vi vil gerne gøre det nemt for dig, så vi gennemgår din månedlige rapporteringen gennem forskellige værktøjer.
Dit ansvar
Når du investerer i en SEO løsning hos Green.Click, er vi her for dig. Og for din skyld, stiller vi også krav til dig, så vi sammen når i mål.
For at vi sammen kan skabe resultater, stiller det også krav til dit website. Derfor anbefaler vi, at du altid holder dit site opdateret. Det gælder blandt andet for indhold, bruger- og mobilvenlighed.