Sådan arbejder
vi med dine
LinkedIn Ads

Hos os får du et team af eksperter til din markedsføring. Se her hvordan processen her, hvis du kommer som ny kunde.

Det får du med

Når du køber en LinkedIn løsning hos Green.Click, er du i bedste hænder. Vi har både LinkedIn specialister i huset og et stærkt samarbejde med vores LinkedIn Marketing Solutions Partner.

Du køber vores tid

Når du er kunde hos os, sætter vi naturligvis den tid af, det kræver at kunne håndtere din markedsføring bedst muligt. Jo større ambitioner du har, jo større mængde data og tid anbefaler vi.

Sporing & support

Når du bliver kunde hos os, bliver du ringet op af vores support. Vores hjælpsomme supporterer opsætter sporing for dig, så du kan følge med i resultaterne af vores indsats. Supporten er også altid tilgængelig til at svare på dine øvrige spørgsmål.

Dit team af specialister

Når du køber en SEO løsning, får du et team af specialister, der sammen løfter dine SEO resultater til nye højder. Når du har mere end ét produkt hos os, får du endda dit eget team samt en strateg tilknyttet, som både er tovholder og din primære kontaktperson.

Trin 1:

Oprettelse af konto, indsigt og opsætning af KPI’er

Først og fremmest får du oprettet en konto i samarbejde med vores LinkedIn partner. Derefter ser vi på dine nærmeste konkurrenter og benchmarker employeeshares, influencer, sponsoreret indhold og opslag på din Linkedin side

Trin 2:

Data & analyse

Herefter går din Social Media Specialist i gang med at analysere dine muligheder og undersøge, hvor der er mest potentiale for vækst.

Din specialist analyserer bl.a.

  • Audience Analyse af målgruppe
  • Geografi
  • Brancher
  • Titler
  • Budskaber
  • Potentiale

Trin 3:

Opsætning

Vi opsætter kampagnerne ud fra indsigt, analyse og de fastsatte KPI’er.

Du kan forvente, at vi i nogle tilfælde udfordrer dig – blandt andet ift. valg af målgruppe, hvis det viser sig, at det er fordelagtigt at justere.

Trin 4:

Kvalitetssikring

Det er vigtigt for os, at kvaliteten i vores arbejde altid er helt i top. Alle kampagner bliver derfor gennemgået og dobbelttjekket.

Her er LinkedIn også med inde over, så vi sikrer at kampagner lever op til deres benchmarks og råd.

Trin 5:

Optimering

Vi ser på, hvilke opslag der bør laves og på om vi skal bruge nogle af dine allerede planlagte opslag annonceringen. Ofte kan der nemlig være en fordel i at sponsorere de eksisterende opslag.

Trin 6:

Udvikling

Vi udvikler og vækster din forretning via tæt sparring med LinkedIn, hvor vi 1-2 gange i måneden gennemgår kunders konti. Alle kunder vil blive gennemgået løbende, og der er altid skarpe øjne på din annoncering.

Her ser vi også på fordelingen mellem sponsoreret indhold, branding, inmails og leadgenerering – og planlægger samspillet, så det giver størst muligt udbytte.

Trin 7:

Rapportering

Du vil selvfølgelig gerne se resultater! Det kan du gøre på flere måder. Du har altid adgang til din egen data. Men vi vil gerne gøre det nemt for dig, så vi gennemgår din månedlige rapporteringen gennem forskellige værktøjer.

Dit ansvar

Når du investerer i en SEO løsning hos Green.Click, er vi her for dig. Og for din skyld, stiller vi også krav til dig, så vi sammen når i mål.

Din hjemmeside

For at vi sammen kan skabe resultater, stiller det også krav til dit website. Derfor anbefaler vi, at du altid holder dit site opdateret. Det gælder blandt andet for indhold, bruger- og mobilvenlighed.

Nøgletal

Opsæt klare KPI’er og målsætninger, så du ved, hvilke krav du skal stille til os og din markedsføring. Beregn også hvor meget en ny kunde må koste.

Adgang CMS & ftp

De bedste resultater kræver at du giver os fuld adgang til websitet. Hvis dét ikke er muligt i jeres virksomhed, kan vi i stedet rådgive jer om, hvilke optimeringer, I selv kan foretage.