Sådan arbejder
vi med dine
LinkedIn AdsHos os får du et team af eksperter til din LinkedIn markedsføring. Se her hvordan processen foregår, hvis du kommer som ny kunde.
Det får du med
Når du køber en LinkedIn løsning hos Green.Click, er du i de bedste hænder.
Når du er kunde hos os, sætter vi naturligvis den tid af, det kræver at kunne håndtere din markedsføring bedst muligt. Jo større ambitioner du har, jo større mængde data og tid anbefaler vi.
Når du bliver kunde hos os, bliver du ringet op af vores support. Vores hjælpsomme supporterer opsætter sporing for dig, så du kan følge med i resultaterne af vores indsats. Supporten er også altid tilgængelig til at svare på dine øvrige spørgsmål.
Når du køber en LinkedIn løsning, får du et team af specialister, der sammen løfter dine LinkedIn resultater til nye højder. Når du har mere end ét produkt hos os, får du endda dit eget team samt en Customer Success Manager tilknyttet, som både er tovholder og din primære kontaktperson.
Trin 1:
Oprettelse af konto, indsigt og opsætning af KPI’er
Først og fremmest skal du have oprettet en konto. Derefter ser vi på dine nærmeste konkurrenter og benchmarker employeeshares, influencer, sponsoreret indhold og opslag på din Linkedin side.
Trin 2:
Data & analyse
Herefter går din Paid Social Specialist i gang med at analysere dine muligheder og undersøge, hvor der er mest potentiale for vækst.
Din specialist analyserer bl.a.
- Audience Analyse af målgruppe
- Geografi
- Brancher
- Titler
- Budskaber
- Potentiale
Trin 3:
Opsætning
Vi opsætter kampagnerne ud fra indsigt, analyse og de fastsatte KPI’er.
Du kan forvente, at vi i nogle tilfælde udfordrer dig – blandt andet ift. valg af målgruppe, hvis det viser sig, at det er fordelagtigt at justere.
Trin 4:
Kvalitetssikring
Det er vigtigt for os, at kvaliteten i vores arbejde altid er helt i top. Alle kampagner bliver derfor gennemgået og dobbelttjekket.
Trin 5:
Optimering
Vi ser på, hvilke opslag der bør laves og på om vi skal bruge nogle af dine allerede planlagte opslag annonceringen. Ofte kan der nemlig være en fordel i at sponsorere de eksisterende opslag.
Trin 6:
Udvikling
Vi udvikler og vækster din forretning – alle kunder vil blive gennemgået løbende, og der er altid skarpe øjne på din annoncering.
Her ser vi også på fordelingen mellem sponsoreret indhold, branding, inmails og leadgenerering – og planlægger samspillet, så det giver størst muligt udbytte.
Trin 7:
Rapportering
Du vil selvfølgelig gerne se resultater! Det kan du gøre på flere måder. Du har altid adgang til din egen data. Men vi vil gerne gøre det nemt for dig, så vi gennemgår din månedlige rapportering gennem forskellige værktøjer.
Det rette fundament
For at kunne skabe de bedste resultater med LinkedIn, er det vigtigt, at vi også sikrer de rigtige forudsætninger. Det gælder bl.a. at websitet og dine landingssider er optimeret til at konvertere besøgende til kunder. Derudover skal vi have fastsat hvilke mål der skal opnås med markedsføringen. Og for hele tiden at kunne måle på hvorvidt vi når målene, skal vi have opsat sporing på websitet. Alt dette hjælper vi selvfølgelig med, når du er kunde hos os.
For at vi kan skabe de bedste resultater, stiller det også krav til dit website. Derfor gennemgår vi også websitet og kommer med vores anbefalinger, så det er opdateret og klar til at konvertere brugere til kunder. Det gælder blandt andet for indhold, bruger- og mobilvenlighed, kunderejsen, konverteringsoptimering mv.