Marketing Roadmap

Har du en plan for din markedsføring?

En overskuelig og brugbar plan er altafgørende for, at du når dine mål – så både ledelse, medarbejdere og samarbejdspartnere arbejder i samme retning. Planen giver også mulighed for, at du får endnu mere ud af den samlede markedsføring. Planen kalder vi dit Marketing Roadmap

Et konkret værktøj

Når du får udarbejdet et Marketing Roadmap i samarbejde med Green.Click, får du det nødvendige overblik samt et brugbart redskab i hverdagen.

Her kan du se mere om, hvad et Marketing Roadmap indeholder og hvordan det kan hjælpe dig med din markedsføring:

Alt starter med indsigt!

– og en digital workshop
Vi starter med en workshop, som giver et endnu dybere kendskab til din forretning. Det gør det også muligt for os at fastsætte præcis, hvilke indsatsområder, der giver størst muligt udbytte for dig.

I workshoppen arbejder vi med 5 emner og gennemgår typisk 50-100 spørgsmål. Nogle af spørgsmålene arbejder med helt konkrete fakta og tal mens andre er selvransagende.

Inden workshoppen får du adgang til alt materiale, der skal bruges på selve workshoppen. Og ønsker du allerede nu indblik i nogle af de spørgsmål, du skal tage stilling til i forbindelse med et Marketing Roadmap, kan du hente et preview i form af de første 20 spørgsmål her nedenfor.

Hent 20 spørgsmål

Her får du indsigt i de første 20 spørgsmål, vores eksperter stiller, når de udarbejder et Marketing Roadmap. Brug spørgsmålene i din egen markedsføring!

Udfyld felterne og hent “De første 20 spørgsmål”.

Green.Click seo

"Det er vigtigt for os at have en samarbejdspartner, der taler vores sprog. Det gælder blandt andet i den løbende opfølgning og i formidlingen af resultaterne til os. Her har vores team hos Green.Click været yderst hjælpsomme."

Biltema Jens Stig, Marketingkoordinator

Vi elsker vores kunder. Og vi har samlet nogle gode historier, om vores gode samarbejde. Læs mere

Vi elsker vores kunder. Vi har derfor samlet nogle historier, om vores gode samarbejde. Læs mere

Fra vision til konkret handlingsplan

Udarbejdelsen af dit Marketing Roadmap foregår i følgende forskellige dele:

Del 1-3: Vi laver en dybdegående analyse af din virksomhed, som bliver udgangspunktet for dit Marketing Roadmap.

Del 4: Vi fastsætter sammen nogle ambitiøse mål for din markedsføring, som vi i fællesskab arbejder for at nå. Her ser vi blandt andet på, hvor mange relevante besøgende, vi skal sende til dit website, for at du når målsætningerne for dit salg.

Del 5: Vi opsætter en konkret plan for din markedsføring på blandt andet AdWords, SEO og Facebook.

Del 6: Du får du adgang til nogle af vores bedste værktøjer og guides. Og så giver vi dig nogle Quick Wins, som er de lavthængende frugter, du med få ressourcer kan implementere, men som kan give en vigtig værdi til virksomheden.

Hvorfor bruge tid og penge på et Marketing Roadmap?

Overblik og større udbytte

Med et Marketing Roadmap får du planen. Her får du overblikket over hvilke indsatser der køre hvornår, hvordan disse spiller sammen så de skaber større udbytte.

Tydelig Målsætning og målbare KPI’er

Marketing Roadmappet gør målsætningerne håndgribelige og synlige for både medarbejdere, ledelse og samarbejdspartnere. Dette sikrer en fælles indsats i samme retning.

Brugbart arbejdsredskab i dagligdagen

Dit Marketing Roadmap er et støttende værktøj og sparer dig for tid og ressourcer i en travl hverdag. Desuden indeholder det vores bedste værktøjer og guides der giver dig et forspring.

Har du en plan for din markedsføring?

Jeg vil meget gerne vende din nuværende plan med dig eller se nærmere på, hvordan et Marketing Roadmap kan bringe værdi til din virksomhed. Kontakt mig for en uforpligtende dialog på tlf. 2773 7372 eller michael@greenclickmedia.dk.

Du kan også blive kontaktet ved at udfylde felterne her med dine oplysninger.

Kontakt Green.Click i dag omkring dine AdWords Michael Sørensen Partner

Sådan arbejder vi med dit Marketing Roadmap

Vi sætter mål, udfordrer og analyserer. Og så lægger vi en helt konkret handlingsplan, som du kan bruge i det daglige arbejde.