Sådan arbejder vi med dine Facebook Ads

Vi arbejder strategisk med din markedsføring – også med din Facebook annoncering. Se hele processen for vores arbejde her.

Annoncering på Facebook

Dét får du med

Når du investerer i en Facebook løsning hos Green.Click, er der flere øjne på din markedsføring. Vi arbejder nemlig i teams og hjælper hinanden med at gøre din annoncering endnu skarpere!

Du køber vores tid

Som kunde hos Green.Click køber du vores tid. Det vil sige, at du får den tid til rådighed, som det kræver at kunne håndtere den indsamlede data og udnytte den bedst muligt.

Samtidigt får du gavn af vores ekspertise og samarbejde med Facebook, så din annoncering altid følger best practice.

Sporing og Support

Når du er blevet kunde hos os, bliver du hjulpet i gang af vores rare support. De sørger for at sætte sporing op, så vi kan måle på annonceringen og du kan se de direkte resultater.

Support er også tilgængelige ved tekniske spørgsmål, og de kan både kontaktes på mail, telefon eller via vores chat.

Dit team af specialister

Hos os får du et helt team af specialister tilknyttet. Når du har mere end ét produkt, får du dit eget kundeteam, som sørger for at indsatserne på forskellige platforme gør din annoncering endnu bedre.

Du har stadig en primær kontaktperson i din strateg, som kender din virksomhed ud og ind!

Trin 1

Indsigt og opsætning af KPI’er

Vi starter altid med at tale om, hvad du gerne vil opnå med din markedsføring. Når vi har mål og KPI’er at arbejde ud fra, bliver det også muligt at måle på det egentlige afkast af din investering.

Annoncering på Facebook

Trin 2

Data og analyse

Din Social Media Specialist går i gang med forberedelserne. En god kampagne tager udgangspunkt i data og analyse.

Vi analyserer bl.a.

  • Eksisterende setup
  • Demografi
  • Geografi
  • Budskaber
  • Potentiale

Trin 3

Opsætning

Først sørger vi for at planlægge strategien og strukturen på din kampagne, da det giver det bedste afsæt.

Efter analyser og forberedelser går din personlige Social Media Specialist i gang med at bygge din kampagne.

Online marketing hos Green.Click

Trin 4

Kvalitetssikring

Vi er mennesker, der sidder bag tasterne, og det er ekstra vigtigt for os, at vi altid leverer den højest mulige kvalitet.

Derfor bliver en kampagne altid gennemgået og dobbeltchecket, inden den bliver sendt af sted!

Trin 5

Optimering

Når vi optimerer din kampagne, tager vi altid udgangspunkt i det, vi kan se og måle. Vi kigger grundigt på data!

Nogle af de faktorer, vi optimerer på, er:

  • Budskaber
  • Demografi
  • CPC (klikpriser)
  • Pris pr. konvertering
  • Frekvens
  • Relevansscore

og meget mere!…

Det handler om at bruge tiden der, hvor vi kan se, at vi kan skabe resultater og succes for dig og din forretning.

Trin 6

Udvikling

Vi gennemgår altid din Facebook side og kommer med feedback, hvis der er nogle ting, du med fordel kan ændre.

Samtidig holder vi os naturligvis opdaterede om løbende ændringer fra Facebook, så din annoncering altid lever op til den nyeste krav og algoritmer.

Trin 7

Rapportering

Som kunde hos os har du altid adgang til din egen data på Facebook.

Vi holder selvfølgelig løbende øje med din data i forbindelse med vores optimeringer af dine annoncer.

Du vil få tilsendt en månedlig rapport, der giver et skarpt indblik i annonceringens resultater og dine data.

Dit ansvar

Når du investerer i en Facebook løsning hos Green.Click, er vi her for dig – men det kræver en fælles indsats at nå i mål. Derfor stiller vi også krav til dig som kunde. Det gælder blandet andet:

Web og Facebook

Sørg for at indsætte Facebook pixel på dit website (vores support kan hjælpe) og giv adgang til produktkataloget, hvis du har en webshop.

Gør CTA’er som telefonnummer og mail klikbare.

KPI’er og budgetter

Opsæt klare KPI’er og målsætninger. Sørg for at informere os om budgetter og udregning prisen, du kan betale for at få en ny kunde.

Facebook Business Manager

Indsæt betalingskort på din konto og vedligehold oplysningerne. Husk også at tilknytte Green.Click som partner i Business Manager og giv adgang til annoncekonto, pixel, katalog, side mv.