Sådan arbejder vi med dine LinkedIn Ads

Hos os får du et team af eksperter til din markedsføring. Se her hvordan processen her, hvis du kommer som ny kunde.

Annoncering på LinkedIn

Dét får du med

Når du køber en LinkedIn løsning hos Green.Click, er du i bedste hænder. Vi har både LinkedIn specialister i huset og et stærkt samarbejde med vores LinkedIn Marketing Solutions Partner.

Du køber vores tid

Når du investerer i en LinkedIn løsning hos os, betaler du for vores tid.

Du får gavn af vores in house ekspertise og vores samarbejde med LinkedIn, så din annoncering altid benytter de bedste og evt. nye muligheder.

Sporing og Support

Du vil modtage et opstartskald fra vores support, vi hjælper med at indsætte sporing. Det er fundamentet for at kunne skabe synlige resultater.

Du kan også altid ringe, maile eller chatte med vores tekniske support team, hvis du har spørgsmål.

Dit team af specialister

Hos Green.Click løfter vi i flok, og det gavner dig som kunde! Vi har erfaret, at det skaber endnu bedre løsninger, når vi kan sparre med hinanden og få nye øjne på sagen.

Og når du har mere end ét produkt hos os, får du din egen strateg tilknyttet. Det er din primære kontaktperson, der også hjælper med at lægge strategi og rådgiver dig.

Trin 1

Oprettelse af konto, indsigt og opsætning af KPI’er

Først og fremmest får du oprettet en konto i samarbejde med vores LinkedIn partner. Derefter ser vi på dine nærmeste konkurrenter og benchmarker employeeshares, influencer, sponsoreret indhold og opslag på din Linkedin side.

Trin 2

Data og analyse

Herefter går din Social Media Specialist i gang med at analysere dine muligheder og undersøge, hvor der er mest potentiale for vækst.

Din specialist analyserer bl.a.

  • Audience Analyse af målgruppe
  • Geografi
  • Brancher
  • Titler
  • Budskaber
  • Potentiale

Trin 3

Opsætning

Vi opsætter kampagnerne ud fra indsigt, analyse og de fastsatte KPI’er.

Du kan forvente, at vi i nogle tilfælde udfordrer dig – blandt andet ift. valg af målgruppe, hvis det viser sig, at det er fordelagtigt at justere.

Online marketing hos Green.Click

Trin 4

Kvalitetssikring

Det er vigtigt for os, at kvaliteten i vores arbejde altid er helt i top. Alle kampagner bliver derfor gennemgået og dobbelttjekket.

Her er LinkedIn også med inde over, så vi sikrer at kampagner lever op til deres benchmarks og råd.

Trin 5

Optimering

Vi ser på, hvilke opslag der bør laves og på om vi skal bruge nogle af dine allerede planlagte opslag annonceringen. Ofte kan der nemlig være en fordel i at sponsorere de eksisterende opslag.

Trin 6

Udvikling

Vi udvikler og vækster din forretning via tæt sparring med LinkedIn, hvor vi 1-2 gange i måneden gennemgår kunders konti. Alle kunder vil blive gennemgået løbende, og der er altid skarpe øjne på din annoncering.

Her ser vi også på fordelingen mellem sponsoreret indhold, branding, inmails og leadgenerering – og planlægger samspillet, så det giver størst muligt udbytte

Trin 7

Rapportering

Som kunde hos os vil vi gerne sørge for,  at du altid ved, hvordan det går med dine resultater på LinkedIn.

Hver måned modtager du en Performance Rapport, så du altid kan følge med i, hvordan dine annoncer performer.

Dit ansvar

Når du investerer i en LinkedIn løsning hos Green.Click, er vi her for dig – men det kræver en fælles indsats, at vi når i mål. Så her er nogle af de områder, som er dit ansvar.

Web og LinkedIn

Der skal indsættes insight tag, så vi kan spore dine resultater (vores support kan hjælpe).

Sørg for klikbare CTA’er, såsom telefonnummer og mail.

KPI’er og budgetter

Opsæt KPI’er og målsætninger for din markedsføring. Og sørg for at informere os om budgetter.

Udregn også den pris, du er villig til at betale for en ny kunde.

Linkedin Campaign Manager

Vær opmærksom på at der ikke skal tilknyttes betalingskort på LinkedIn. Der er i stedet månedsfakturering.

Tilknyt Green.Click som admin på din Company page.