Hvad er Dynamisk Remarketing?

Dynamisk remarketing er en måde at målrette dine annoncer til tidligere besøgende på dit website. Ved dynamisk remarketing kan du skræddersy din annoncer i form af remarketing. Her viser du præcis det produkt til en bruger, som de har kigget på inden for en given periode.

Online Marketing Leksikon

Med dynamisk remarketing kan du samle en potentiel kunde op, som ikke har købt eller lavet den handling af værdi, som du ønsker.

Her kan kunden få vist præcis det produkt, som de tidligere har kigget på. Dette er en meget relevant måde at målrette dine remarketing kampagner mod tidligere besøgende på. Ligesom med normal remarketing er ideen at lokke leads tilbage til dit site for at færdiggøre den handling, du ønsker. Her gør man det så specifikt som muligt ved at vise lige præcis det produkt, der er vist interesse for.

 

Dynamisk remarketing er til stede på tværs af kanaler

En klar fordel ved dynamisk remarketing er, at du kan vise specifikke produkter til relevante leads på tværs af kanaler. Her har du mulighed for at få vist et specifik produkt på Facebook f.eks. til en, der tidligere har kigget på produktet.

 

Dynamisk remarketing har ikke fokus på det grafiske

En ulempe ved dynamisk remarketing kan være, at det i nogle tilfælde kan fremstå mindre præsentabelt. Ved dynamisk remarketing går man på kompromis med det grafiske, da indholdet, som navnet afslører, er dynamisk.

Er du interesseret i andre online marketing udtryk, så gå videre til vores leksikon her.

Gå til marketing leksikon