Flere Leads

Fra kold kanvas til brandvarme leads

Når vi skaber leadgenerering har vi stort fokus på at skabe de rigtige leads.

Fra kold kanvas til brandvarme leads

Når vi skaber leadgenerering har vi stort fokus på at skabe de rigtige leads. Det effektiviserer din salgsafdeling, og dine sælgere kan skifte kold kanvas ud med brandvarme emner.

Specielt i B2B virksomheder er leadgenerering et vigtigt mål i markedsføringen. Leads er de personer, som viser særlig interesse for din virksomhed – og som samtidig er potentielle købere.

Leadgenerering handler kort sagt om at få personer til at foretage en bestemt handling på dit website. Det kan være at skrive sig op til dit nyhedsbrev, hente indhold, udfylde en kontaktformular eller på anden måde vise at de er interesserede.

Lad os bruge din specialistviden

Ligesom vi er specialister i vores felt, ved vi, at du er specialist i dit. Og vi har brug for din viden, for at lave effektive annoncer.

Derfor vil vi også gerne have en tæt dialog. Det giver os indblik i, hvilke leads der har højest værdi for din virksomhed, så vi ved hvilke vi skal “sende flere af”.

Markedsføring skal måles og vejes

Som med al markedsføring måler vi resultaterne af dine kampagner for leadgenerering. Vi sporer blandt andet på, hvor mange konverteringer, vi skaber og holder det hele tiden op mod din pris og dit udbytte.

Og så optimerer vi mod de leads, der giver din virksomhed værdi.

Tag en uforpligtende dialog om leadgenerering for din virksomhed. Sign up herunder – så giver vi dig et kald.

Kontakt Green.Click i dag omkring dine AdWords Nicklas Sørensen Media Consultant