Beslagsmanden vækster med +200%

Stærke ROAS til Beslagsmanden
Facebook/Google Ads

+200% vækst

Google Ads og Facebook booster salget

Beslagsmanden ApS og Green.Click indgik et samarbejde, der skulle løfte forretningen på Beslagsmanden.dk. Dengang var Beslagsmanden stadig en virksomhed i det tidlige stadige uden et fyldestgørende produktsortiment på siden. Dog kunne Beslagsmanden ApS hurtigt se antallet af ordre vokse og dermed også have mulighed for at udvide antallet af produkter på siden, i takt med at den online markedsføring viste sine positive resultater.

Resultater

Beslagsmanden ApS vækster lige nu hver eneste måned og er vokset knapt +200% i år 2020 sammenlignet med år 2019. I samarbejde har Green.Click og Beslagsmanden fundet de bedste markedsføringsløsninger inden for både Google Ads og Facebookannoncering, og i den forbindelse ses der positive ROAS (Return On Ad Spend). Da først Beslagsmanden kom godt fra start, var det muligt for dem selv at holde deres website up to date, samtidigt med at de stadig tilkøber Google Ads og Facebookannoncering hos Green.Click. Med disse få indsatser er der sket en overvældende udvikling i firmaet og et kæmpe boost i salget, som kun ser ud til at fortsætte.

Beslagsmandens år i tal

2017 vs. 2018

  • 270% flere brugere på sitet på hele shoppen 
  • 366% stigning i antal transaktioner 
  • 358% stigning i omsætning

2018 vs. 2019

  • 118% flere brugere på sitet på hele shoppen 
  • 186% stigning i antal transaktioner på hele shoppen 
  • 112% stigning i omsætning 

2019 vs. 2020

  • 97% flere brugere på sitet på hele shoppen
  • 141% stigning i antal transaktioner på hele shoppen 
  • 154% stigning i omsætning

”Vi gik ind i samarbejdet med forventning om at se et boost i vores salg og samtidigt se positive ROAS. Disse forventninger er indfriet for længst, men vi fortsætter selvfølgelig samarbejdet med Green.Click, da de stadig formår at skabe fremgang måned for måned. Det har virkelig givet pote at overlade ansvaret til nogen, som har forstand på det”

Patrick Furbo, Ejer af Beslagsmanden

Om Beslagsmanden

Beslagsmanden ApS sælger professionelle møbelbeslag i høj kvalitet fra Tyskland til den private DIY-forbruger. Beslagsmanden så et behov i markedet, fordi de selv erfarede, at der hidtil ikke fandtes en webshop med et stort nok udvalg i optimal kvalitet, samtidigt med at det de seneste år er blevet ekstremt populært for den enkelte forbruger at kaste sig ud i forskellige DIY-projekter for at skabe en mere personlig stil i de private hjem. Denne udvikling har COVID-19 kun forstærket, da mange har langt mere fritid, de kan bruge på huslige projekter. Beslagsmanden hjælper kunden med at finde de helt rigtige kvalitetsbeslag til alverdens slags møbler, hvis de eksisterende er gået i stykker eller hvis møblet blot trænger til et nyt udtryk.

Udfordringen

Beslagsmanden manglede det nødvendige online spark for at komme ordentligt i gang med forretningen. Det var en udfordring, da virksomheden ikke internt huser nogen med kompetencer inden for online markedsføring. Det gav derfor Green.Click frie tøjler til at trække på al erfaring og ekspertise inden for både Google Ads og Facebookannoncering for at skabe de bedst mulige resultater for Beslagsmanden. Det viste sig hurtigt at lykkes endda på et budgetvenligt grundlag, som var et af Beslagsmandens krav.

Green.Clicks løsning

Green.Click sørgede for at lægge alt fokus på Google Ads i begyndelsen af samarbejdet og senere hen Facebookannoncering. Det har været vigtigt for både Beslagsmanden og Green.Click at der løbende har været rapportering og samtaler med formål om at forventningsafstemme. Den tilknyttede ekspert fra Green.Click har hele tiden haft fokus på ROAS, fordi Beslagsmanden har haft begrænsninger i forhold til budget. Dog er det på et grundlag af erfaring og ekspertise stadig lykkedes at opnå skyhøje resultater på budget, hvilket har medført, at Beslagsmanden har forlænget samarbejdet endnu en gang.

Samarbejdet

I alle Green.Clicks samarbejder er gennemsigtighed og opdateringer en altafgørende faktor. I dette tilfælde har det også været værdsat hos kunden, at den tilknyttede ekspert hver måned har ringet og grundigt gennemgået den pågældende månedsrapport. På den måde er både kunde og bureau trygge i samarbejdet, samtidigt med at der undgås mange misforståelser. Vi lægger altid den nødvendige tid og fokus i alle kunder, uanset hvilken størrelse de har.

Vil du høre, hvad vi kan gøre for dig?

Skriv dig op – så kontakter vi dig, og ser nærmere på, hvad vi sammen kan skabe af resultater for din virksomhed.