Green.Click Rapportering

Med Green.Click rapporteringssystem får du nemt adgang til samlede rapporter over dine kanalers performance – også selvom du ikke har andre ydelser hos os.

Rapporterne er en visualisering af din data fra Google, Facebook og LinkedIn. Systemet er på dansk og giver dig et overskueligt overblik over dine resultater.

Det får du helt konkret

  • Samlede resultater fra Google, Facebook og LinkedIn 
  • Overblik over hvad dit marketingbudget bruges til
  • Indsigt i eksponeringer, klik, konverteringer, pris osv.
  • Visning af hvilke devices dine brugere benytter
  • Mulighed for at optimere din annonceeffektivitet ud fra data
  • Overblik over tendenser med månedlig oversigt og sammenligning 
  • Overblik over dine aktuelle annoncer og søgeord
  • Overblik over udførte handlinger fra dine brugere
  • Indblik i hvem dine brugere er

Optimer din annoncering

Via månedlige rapporter får du større indblik i processen omkring din egen annoncering. Samtidig får du indsigt og mere viden om din egen forretning. Rapporteringssystemet opdateres og udvikles løbende, og du får alle kommende opdateringer.

Enkel og overskuelig rapportering

Rapporterne har fokus på enkelthed og overskuelighed. Du behøver derfor ikke være ekspert inden for området for at få udbytte af indsigten. Vi oversætter og udvælger din data, så du nemt kan skabe dig et overblik over dine resultater.

Rapporteringssystemet helt store fordel er, at du får indsigt på tværs af dine kanaler såsom Google, Facebook og LinkedIn – og så er rapporterne på dansk. 

Vil du høre mere om rapportering, så skriv dig op her:


Rapportering for Google, Facebook og LinkedIn

Rapporterne giver dig indblik i dine annoncer, typer, pris og konverteringer på tværs af platformene:

 

Facebook

Green.Click Rapportering giver dig indblik i, hvem dine brugere er på Facebook. Du får bl.a. information om kønsfordelingen, hvorfra dine brugere kommer geografisk og hvilken aldersgruppe, der viser interesse. Alt sammen vigtige informationer for at kunne målrette dit indhold.

LinkedIn

LinkedIn har ikke selv et rapporteringsværktøj med fyldestgørende informationer. Men med Green.Click Rapportering benytter vi LinkedIn sporingen, så du kan få indblik i relevant data. Her kan du se hvilke typer virksomheder, der viser interesse for din virksomhed, som du efterfølgende kan opsætte dine kampagner efter.

Google Ads

Green.Clicks Rapporteringssystem tager alle de væsentlige data fra Google Analytics, overskueliggør resultaterne og oversætter dem til dansk. Med sporing fra Google kan du følge dine siders resultater i den generiske søgning samt dine kampagners performance.

Samlet rapportering

Green.Clicks rapporteringssystem samler således alt det bedste fra de tre platforme for at hjælpe med at optimere din online markedsføring og give dig indsigt i, hvor du kan justere for at få størst muligt udbytte af dit marketingbudget.
 

Q & A

Q: “Hvad kræver det af mig for at komme igang?”

A: Det eneste det kræver fra dig, er at have opsat de forskellige koder, hver kanal tilbyder for at spore trafikken. Det hjælper vi selvfølgelig også gerne med.

Q: “Skal jeg være kunde i forvejen?”

A: Du behøver ikke være eksisterende kunde hos Green.Click for at få adgang til rapporteringssystemet.

Q: “Kan jeg ikke bare bruge Google Analytics?”

A: Google har sit eget rapporteringssystem i form af Google Analytics, ligesom Facebooks Business Manager. Med vores rapporter har vi gjort forarbejdet for dig og sammenligner dine resultater fra alle tre kanaler – hvor LinkedIn desuden ikke har mulighederne på deres egen side.

Q: “Er det svært at overskue rapportens tal og statistikker?”

A: Rapportens data er nøje udvalgt med lige præcis den information, der er brugbar i dit arbejde – alt sammen kogt ned til en overskuelig størrelse og i et sprog der er til at forstå.