Vi omsætter viden om markedsføring og forretning til værdi for kunderne!

Casestory

Plan for Biltemas online markedsføring

I samarbejde med Biltema, har vi lagt en overordnet plan, der optimerer deres online tilstedeværelse. Og så har kunden fået tilkoblet en strateg, der fungerer som deres rådgiver.

14%

stigning i konverteringsraten på Google Ads

Læs mere

“Vi har en fast kontaktperson og projektleder hos Green.Click som sætter sig ekstraordinært ind i vores virksomhed, og udfordrer os proaktivt med nye forslag, hvilket er meget givende i en travl hverdag”

Jens Stig, Marketingkoordinator, Biltema
Casestory

Styrket online synlighed til Merrild Lavazza

Merrild Lavazza har øget deres online synlighed med bl.a. Google Ads og Display. Deres CTR er steget, og antallet af online leads er ligeledes øget.

Læs hele historien
Casestory

Overordnet plan for Biltemas online markedsføring

Vi har en fast kontaktperson og projektleder hos Green.Click som sætter sig ekstraordinært ind i vores virksomhed, og udfordrer os proaktivt med nye forslag, hvilket er meget givende i en travl hverdag.

Læs hele historien
Casestory

Thisted Forsikring har fået flere kundeemner

Vi har sikret en kontinuerlig digital kundestrøm til Thisted Forsikring. Her handler det blandt andet om potentielle kunder, der indhenter tilbud fra websitet.

Læs hele historien
Casestory

11% flere besøgende hos Munkebjerg Hotel

Vi har hjulpet Munkebjerg Hotel til lavere priser hos Google – og samtidig større udbytte af markedsføringen.

Læs hele historien
Casestory

Hotel styrker omsætningen

Vi har styrket den direkte revenue og sænket klikpriserne ved at flytte noget af hotellets budget fra OTA’erne.

Læs hele historien
Casestory

R.C. Holm får 19x pengene igen

Vi har øget deres online synlighed via SEO, hvor deres produkter nu er placeret på første række i den generiske søgning. Samtidig har vi øget deres omsætning gennem Google Ads.

Læs hele historien
Casestory

blueandberry.dk får 22% flere ordrer

En ændret marketingstrategi på Facebook og Instagram gav en stigning i omsætningen på 90%. Dette er endda nået Facebook, som har taget den gode historie til sig som Facebook Succes Case.

Læs hele historien
Casestory

Flere kvalificerede leads til Visiolink på LinkedIn

Visiolink flyttede en del af sit marketingbudget til LinkedIn og kunne deraf målrette sin annoncering til relevante modtagere, hvilket fra start gav flere kvalificerede leads.

Læs hele historien
Visiolink

Dimension Design styrkes af online annoncering

GreenClick og Dimension Design har i samarbejde nytænkt en strategi for annonceringen af byggeprojekter. Det har skabt klokkeklare resultater, og samarbejdet kører stadig på skinner.

Læs hele historien

hw-homeware vækster markant

Vi overtog samarbejdet med HW-Homeware fra en konkollega i branchen. Væksten havde længe været stillestående, men med god kommunikation og hårdt arbejde fik vi vendt resultaterne for HW-Homeware.

Læs hele historien

Smykkedillen stiger 877% i ROAS

Vores store fokuspunkt for Smykkedillen var stigning i ROAS. Det endte ud i en stigning på +877,11% og et meget pænere, grønt tal på bundlinjen.

Læs hele historien

Stigende salg til Bendixen-Thisted

I samarbejde udformede vi en skræddersyet online strategi til Bendixen-Thisted med stort fokus på SEO og betalt annoncering. Det resulterede i en stødt stigende vækst på alle parametre.

Læs hele historien

Effektivt Google Ads-tjek til Bryggens Kajakpolo

Bryggens Kajakpolo havde i lang tid smidt mange penge efter Google Ads, men det bar resultaterne ikke præg af. Efter Green.Click foretog et gennemgående Google Ads-tjek, strøg resultaterne straks til tops.

Læs hele historien

Vi elsker vores kunder. Vi har derfor samlet nogle historier om vores samarbejde.