Online markedsføring til kæder og franchises

Har du ansvaret for to eller flere lokalafdelinger i en virksomhed? Og vil du gerne løfte den samlede kæde? Så anbefaler vi markedsføring, der bygger på styrken i de lokale afdelinger.

Sørg for at alle afdelinger er synlige

Forbrugere prioriterer lokalområdet, når de leder efter produkter og ydelser. Derfor er vores tilgang også at strategien for den online markedsføring i en kæde først og fremmest skal skabe resultater for de enkelte lokalafdelinger.

Med det udgangspunkt skal der netop fokus på de enkelte afdelinger, for at skabe succesfuld markedsføring for kæder.

Tips til virksomheder med flere afdelinger

Når du skal markedsføre en virksomhed med flere lokationer er første skridt at fastlægge de mål, der er for indsatsen. Hvor mange leads, konverteringer og salg skal der eksempelvis opnås før det er en god forretning? Og hvordan opbygges websitet mest optimalt når man er kæde?

Det fortæller vi meget mere om i denne gratis guide med tips til, hvordan du opnår bedre resultater for en virksomhed med flere afdelinger.

7 tips til virksomheder med flere afdelinger

"Det var vigtigt for os at finde en samarbejdspartner, der kan lave og udføre en overordnet plan for vores online markedsføring. Samtidig ville vi gerne udnytte fordelene ved at bruge flere kanaler. Vi er derfor glade for hele vores team af specialister hos Green.Click, som gør det muligt."

Biltema Jens Stig, Marketingkoordinator

Vi elsker vores kunder. Og vi har samlet nogle gode historier, om vores gode samarbejde. Læs mere

Vi er specialister i online markedsføring for kæder

Mange års erfaring

Vores erfaring gør at vi ved, hvad der skal til for at skabe større online synlighed for kæder og franchises.

Vi har arbejdet med kæder i mange forskellige brancher og kan derfor også hjælpe din forretning.

Samarbejde med Google, Facebook og LinkedIn

Vi har et tæt samarbejde med de største inden for vores felt, hvilket blandt andet giver os adgang til en masse data.

Data er altid udgangspunkt for vores arbejde, da det giver den viden der skal til for at kunne skabe resultater.

Lokalt fokus og strategisk overblik

Vi fokuserer på den enkelte lokalafdeling og retter samtidig indsatsen mod den overordnede kæde.

På den måde kan fordelene ved at drive virksomhed med flere afdelinger udnyttes og give større synlighed.

Ofte stillede spørgsmål af ansvarlige hos kæder

Udnyt styrken i de enkelte afdelinger – og styrk det samlede brand

Hvordan får vi bedre resultater som kæde?+

Det at være en del af en kæde, giver også gode muligheder inden for online markedsføring. Hent vores 7 tips til virksomheder med flere afdelinger og læs mere.

Hvordan hjælper YouTube til at være top of mind hos målgruppen?+

Hvordan får vi bedre on page SEO?+

Hvilke billedstørrelser skal der bruges på Facebook?+

Hvordan vælger jeg den bedste Google Ads partner?+

Nok om os – lad os tale om dig

Tag en gratis kædeanalyse og få en uforpligtende dialog om, hvilke udfordringer du har, og hvad vi kan gøre for dig.

Skriv dig op – så kontakter vi dig og finder nye optimeringsmuligheder, så du kan udnytte flere af de fordele der er, ved at have en virksomhed med flere lokationer.

Kontakt Green.Click i dag omkring dine AdWords Michael Sørensen CCO