Online markedsføring til kæder og franchises
Har du ansvaret for to eller flere lokalafdelinger i en virksomhed? Og vil du gerne løfte den samlede kæde? Så anbefaler vi markedsføring, der bygger på styrken i de lokale afdelinger.
Sørg for at alle afdelinger er synlige
Forbrugere prioriterer lokalområdet, når de leder efter produkter og ydelser. Derfor er vores tilgang også at strategien for den online markedsføring i en kæde først og fremmest skal skabe resultater for de enkelte lokalafdelinger. Med det udgangspunkt skal der netop fokus på de enkelte afdelinger, for at skabe succesfuld markedsføring for kæder.
Tips til virksomheder med flere afdelinger
Når du skal markedsføre en virksomhed med flere lokationer er første skridt at fastlægge de mål, der er for indsatsen. Hvor mange leads, konverteringer og salg skal der eksempelvis opnås før det er en god forretning? Og hvordan opbygges websitet mest optimalt når man er kæde?
Det fortæller vi meget mere om i denne gratis guide med tips til, hvordan du opnår bedre resultater for en virksomhed med flere afdelinger.
Vores erfaring gør at vi ved, hvad der skal til for at skabe større online synlighed for kæder og franchises. Vi har arbejdet med kæder i mange forskellige brancher og kan derfor også hjælpe din forretning.
Vi har et tæt samarbejde med de største inden for vores felt, hvilket blandt andet giver os adgang til en masse data. Data er altid udgangspunkt for vores arbejde, da det giver den viden der skal til for at kunne skabe resultater.
Vi fokuserer på den enkelte lokalafdeling og retter samtidig indsatsen mod den overordnede kæde. På den måde kan fordelene ved at drive virksomhed med flere afdelinger udnyttes og give større synlighed.
Kundecase
Se udtalelser og resultater fra nogle af vores kunder:
Vi har en fast kontaktperson og projektleder hos Green.Click som sætter sig ekstraordinært ind i vores virksomhed, og udfordrer os proaktivt med nye forslag, hvilket er meget givende i en travl hverdag.
Jens Stig
Marketingchef, Biltema
Se caseOfte stillede spørgsmål
af ansvarlige hos kæderHvordan får vi bedre resultater som kæde?
Det at være en del af en kæde, giver også gode muligheder inden for online markedsføring. Hent vores 7 tips til virksomheder med flere afdelinger og læs mere.
Hvordan får vi bedre on page SEO?
Vi har lavet en guide med 9 essentielle skridt mod bedre on-page SEO. Hent on-page SEO guiden her.
Hvordan vælger jeg den bedste Google Ads partner?
Vi har lavet en guide, som hjælper dig til at vælge den type bureau, der er rigtig for din virksomhed. Hent guide til valg af Google Ads partner her.
Lad os høre noget om din forretning
Er du ansvarlig for markedsføringen af et eller flere hoteller? Så vil vi meget gerne se nærmere på, hvordan vi kan være med til at løfte din forretning. I første omgang beder vi bare om 20-25 minutter af din tid – og lover dig at det kan betale sig. Skriv dig op her, så kontakter vi dig.
Michael Sørensen
Contact Manager & Partner
![]()
![]()