Flere direkte bookinger til hoteller

Er du også én af de hotelansvarlige, som afgiver alt for stor en del af omsætningen fra online bookinger til OTA’er (Online Travel Agents)? Få flere direkte hotelbookinger – kom ud af OTA’erne.
markedsfoering af hoteller

Seriøs markedsføring for hoteller

Hos Green.Click har vi stor erfaring med at flytte nogle af bookingerne fra de eksterne agenter over til hotellets eget website, så forretningen vindes tilbage.

Ikke nok med at du får et større antal direkte bookinger til en lavere pris, så øger du også loyaliteten og kan i langt højere grad skabe genbesøg.

Bureau – specialiseret i hotelbranchen

Flere hoteller er i opbrud overfor at konkurrere med deres eget forhandlernetværk på søgemaskinen, mens de betaler OTA’erne for at sælge deres produkt.

OTA’er såsom hotels.com, booking.com m.fl. udbyder ekstraordinære rabatter, loyalitetsprogrammer mm. – uden som sådan at have et produkt.

De anvender hotellernes produkter til at tjene penge på en platform, der ”blot” facilliterer salg – dette salg vil vi bringe tilbage til ejeren af produktet, nemlig hotellerne selv.

4 tips til flere direkte hotelbookinger

Tips til flere direkte bookinger

Hent vores 4 tips til flere direkte bookinger. Skriv dig op – så sender vi guiden til din indbakke.

Kundecase

Se udtalelser og resultater fra nogle af vores kunder:

Green.Click får mine varmeste anbefalinger. De leverer et godt stykke arbejde, er gode til at følge op, og ikke mindst oplever jeg en forståelse, god service og et fællesskab om at nå i mål med projekterne.

Charlotte Jæger

Digital Konceptudvikler, Munkebjerg

Se case

Tag relationen og din data tilbage

Når du som hotelejer indgår et samarbejde med Green.Click, skal du ikke betale en procentdel af dit salg, men endnu vigtigere: du tager relationen til dine kunder tilbage!

Dertil tager du din egen data omkring dit salg tilbage – hos Green.Click lægger vi nemlig stor vægt på, at du selv ejer dette. Eksempel på data er: trafikmængde, søgeadfærd, demografi, geografi, hvilke devices dine kunder anvender, hvornår de booker, mulighed for at markedsføre dit hotel så du opnår genbesøg (remarketing) og meget mere!

Stærke samarbejdspartnere i hotelbranchen

For at vi overhovedet kan kalde os specialister i markedsføring for hoteller, har vi selvfølgelig stor erfaring med branchen og har skabt synlige resultater. Og noget af det der styrker vores indsigt, er vores samarbejde med professionelle partnere i hotelbranchen.

En af vores samarbejdspartnere er DigitalGuest. I samarbejde med dem, har vi lavet en guide til hoteller, der ønsker at vinde deres forretning tilbage og samtidig øge antallet af genbesøg. Du kan hente guiden ned 4 tips til flere direkte bookinger på dit hotel her.

Hent guide

Ofte stillede spørgsmål af hotelbranchen

Hvad er vigtigt i markedsføringen af en hotelkæde?

7 tips til virksomheder med flere afdelinger.

Hvad kan vi selv gøre for at markedsføre hotellet på LinkedIn?

Få tips til hvordan I selv kommer godt igang og skaber værdi med markedsføring på LinkedIn.

Hvordan får jeg flere direkte hotelbookinger?

Hent vores guide med 4 tips til at få flere direkte bookinger på dit hotel.

Lad os høre noget om din forretning

Er du ansvarlig for markedsføringen af et eller flere hoteller? Så vil vi meget gerne se nærmere på, hvordan vi kan være med til at løfte din forretning. I første omgang beder vi bare om 20-25 minutter af din tid – og lover dig at det kan betale sig. Skriv dig op her, så kontakter vi dig.

Michael Sørensen

Contact Manager & Partner