Internationalt fokus: Nå nye kunder på nye markeder

Vi hjælper danske virksomheder ud i verden – og vi hjælper udenlandske virksomheder ind i Skandinavien.

Har din virksomhed allerede godt fat herhjemme? Så kan det være på tide at overveje en online strategi for internationalisering. 

 

Udvid til udlandet

Udlandet åbner for flere potentielle kunder, øget indtægt og mulighed for lavere enhedsomkostninger. Derfor hjælper vi danske virksomheder med at få succes på udenlandske markeder.

Gennem skarp analyse og en fokuseret indsats kan vi også hjælpe din virksomhed med at nå nye kunder i udlandet. Og vi er med dig igennem hele processen: Fra digital strategi og branding & kommunikation til konkret eksekvering på dine marketing-kanaler og oversættelse af website og kampagner.

online marketing med internationalt fokus

Kom ind på det skandinaviske marked

Som dansk performance bureau har vi et rigtig godt kendskab til det skandinaviske marked. Vi kan derfor hjælpe med eksekvering af din go-to-market-strategi i både Danmark, Norge og Sverige.

Du får fordelen af, at vi er en lokal samarbejdspartner med dyb indsigt i forbrugerne og deres behov. Vi kender sproget og markedet, så du er i trygge hænder, når du skal udfolde virksomhedens aktiviteter i Skandinavien.

Målsætning, samarbejde og rapportering

Vi starter med et analytisk forarbejde for at afdække potentialet for netop din virksomhed på et nyt marked. På baggrund af dette udarbejder vi en digital strategi og handlingsplan for, hvordan din virksomhed bedst muligt kommer ind på det pågældende marked. 

Sammen opsætter vi KPI’er, kortlægger USP’er, konkurrenter, kerneprodukter og de generelle rammer for samarbejdet.

For at du løbende kan følge med i udviklingen, opsætter vi desuden en månedlig rapport for virksomhedens performance i de pågældende lande. 

marketing rapportering

Succes med SEO i udlandet

For at opnå organiske resultater i udlandet er det afgørende med god indsigt i de potentielle nye kunders søgevaner. Derfor arbejder vi strategisk med SEO og sørger for, at websitet er optimeret til det. 

Vi sikrer korrekt opsætning af sprogsegmentering, struktur og opsætning af top level domæne for optimal synlighed i de enkelte lande.

Processen for SEO består af:

  1. SEO-analyse
  2. Gennemgang af teknisk opsætning
  3. Langsigtet SEO-plan
  4. Udarbejdelse af content
  5. Linkbuilding
  6. Kontinuerlig SEO-proces

Succes med Google Ads i udlandet

For at få succes med Google Ads i udlandet er det afgørende at kende de potentielle nye kunders søgetendenser. Derfor går vi analytisk til værks, så vi er sikre på, at dine annoncer er synlige og følger de pågældende retningslinjer for annoncering i de enkelte lande. 

Vi strukturerer indsatsen, så der er mulighed for at tilføje yderligere lande hen ad vejen.

Processen for Google Ads består af:

  1. Google Ads-analyse
  2. Anbefalinger
  3. Opbygning af setup
  4. Opsætning af sporing
  5. Konkrete kampagnestrategier samt opfølgning
  6. Kontinuerlig Google Ads-optimering samt rapportering

Kontakt os

Skriv dig op – så kontakter vi dig vedrørende mulighederne for at udvide forretningen til på nye markeder.

Thomas Olsen

CEO & Partner