Den rigtige web- og digitale marketingløsning skaber resultater.
Mange virksomheder har fået nok af websites og online kampagner, der ikke giver resultater. Det skal være den rigtige løsning fra start. Men den rigtige løsning gætter man sig ikke til – og der er også en langt mere effektiv tilgang end at prøve sig frem. Den rigtige løsning bygger på data, på indsigt – på analyser.
Men hvad er den rigtige digitale løsning?
Den rigtige løsning er at udnytte de digitale kanaler og ydelser. Hos Green.Click går vi derfor analytisk til værks, så vi skaber det rigtige grundlag for at løfte din forretning til næste niveau med din markedsføring.
I det følgende kan du læse yderligere om de forskellige typer af analyser, som vi tilbyder i forbindelse med et samarbejde.
Markedsanalyse
Vi analyserer markedet, udbud og efterspørgsel, potentialer og udfordringer for din forretning. Det giver os et overblik og en retning for dit forretningskoncept.
Derudover analyserer vi også kundeadfærd. Altsammen for at have et godt udgangspunkt for at styrke indholdet på dit website samt i dine kampagner.
Webanalyse
Med en webanalyse finder vi enten frem til, hvad der skal optimeres, ændres eller helt laves om på dit eksisterende website. Eller hvordan et helt nyt website skal udvikles, så det er klar til at performe.
Vi sikrer et stærkt udgangspunkt, så du får et website, der kan konvertere besøgende til kunder.
Brand- & Content-analyse
Når man besøger dit website, forstår man så instinktivt, hvad din forretning går ud på?
Med en branding workshop bliver vi helt skarpe på dit brand og forretningskoncept via analyse af dit eksisterende website og får udviklet den rigtige kommunikative profil.
Vores brand- & content-analyser kan også udarbejdes som konkurrentanalyser, indsigt og sammenhold med relevante consumer trends og content. Altsammen med fokus på at styrke resultaterne i dine kampagner og på dit website.
Potentialeanalyse
Ønsker du en grundig analyse, inden du starter eksport til et nyt land? Eller ønsker du at undersøge mulighederne for at sælge dit produkt til nye målgrupper? Så kan en potentialeanalyse være et relevant værktøj.
Potentialeanalysen kan indeholde analyse af nye markeder, et økonomisk estimat, performanceanalyse af eksisterende setup inkl. anbefalinger til eventuel optimering.
Vil du høre mere om vores tilgang til data og analyse?
Skriv dig op herunder for at blive kontaktet.
Thomas Olsen
CEO & Partner
![]()
![]()