Flere gæster til nyt kasino

Casino Copenhagen er Danmarks største internationale kasino med 150 ansatte. Virksomheden er involveret i driften af fire kasinoer i landet.

Hvorfor samarbejder Casino Copenhagen med Green.Click?

– Med en usædvanlig lille organisation er tid en væsentlig faktor for os, fortæller Ricky Møller, der er Marketing & Event Manager hos Casino Copenhagen.

– Det at have nogen, som er tovholder på de dele af vores markedsføring, det betyder rigtigt meget i hverdagen. Vi bemærkede med det samme, at Green.Click er Google Partner. Det har sidenhen vist sit værd.

Udfordring

Casino Copenhagen havde netop lanceret nyt kasino og oplevede udfordringer med antallet af besøgende efter Covid-19. Dertil havde de store udfordringer med at blive godkendt på Facebook, og de havde hverken tiden eller ressourcerne til at tage sig af den fulde markedsføring selv.

Løsning

Green.Click tog sig af godkendelsesprocessen på Facebook og gjorde Casino Copenhagen synlig på tværs af Google og Facebook med målrettede og kreative annoncer.

Resultat

Casino Copenhagen oplevede hurtigt flere gæster på deres nye kasino på Vesterport.

Hvordan oplevede I opstarten på samarbejdet?

– Michael (Contact Manager & Partner i Green.Click) kom og besøgte os her i København, før vi overhovedet havde sagt ja til noget – det var et meget troværdigt og professionelt møde, som havde en stor tillidsskabende effekt. Det var faktisk dét, der gjorde udfaldet. 

– Derefter havde vi en rigtig god onboarding. Det var en åben proces, som blev styret med højt informationsniveau. Vi havde mange gode dialoger, bl.a. om vores målgrupper, og oplevelsen var, at I var hurtige til at opfatte, hvad vi havde brug for, og i hvilken retning vi ønskede at bevæge os i. 

Nu bliver der taget hånd om tingene. Vi føler altid, at vi er foran bolden.

Marketing & Event Manager, Casino Copenhagen

Hvordan har I oplevet kommunikationen?

– Meget professionel. Struktureret. Kian er proaktiv, og dén follow-up – man føler sig godt taget af. – Han sender en visualisering over resultaterne hver måned. Den giver et godt overblik og viser, om vi er on track. Det er ret brugbart, specielt når jeg har en travl hverdag, hvor jeg ikke har tid til at dykke dybt ned i det.

I får både hjælp til performance og det kreative output – hvordan er det?

– Det er fedt at arbejde sammen med nogen, som har specialister til alle områder. Og det er rart, at når man taler om en kampagne, man gerne vil have lavet, at den kan laves fra a til z – i samme hus. 

– Det kan jo være svært at formulere en visuel ambition, derfor er det dejligt, når det bliver opfattet. Det er altid med stor faglig kvalitet og meget professionelt, det der kommer retur. Og der bliver taget højde for de begrænsninger, vi som kasino har, i forhold til hvad vi må skrive og vise i vores annoncer. Jeg er tryg ved, at det bliver gjort professionelt og ordentligt, og som vi har aftalt.

 

animeret banner eksempel

Eksempel på animerede bannere Green.Click har udarbejdet med fokus på at tiltrække gæster til Casino Vesterport.

Vil du høre, hvad vi kan gøre for dig?

Skriv dig op her. Så tager vi en snak om dine behov og hvilke løsninger, der vil kunne have en mærkbar virkning på din virksomheds online markedsføring.

Bliv kontaktet

Flere cases