Knowledge Center – fra viden til værdi

Vores kerneprodukter er online markedsføring via Google, Facebook og LinkedIn.

Men for at kunne skabe størst mulig værdi, baserer vi altid vores løsninger på forretningsforståelse, data og indsigt, erfaring og ikke mindst viden om kundens forretning. Ud fra det lægger vi en stærk digital strategi, som vores specialister følger tæt og som vi rapporterer tilbage på til kunden.

På den måde bruger vi vores viden til at skabe værdi – og udvikler din forretning.

Knowledge Center

Når en kunde indgår samarbejde med Green.Click, giver det samtidig adgang til et team af Specialister og Strateger fra vores Knowledge Center, der i fællesskab udarbejder og eksekverer den digitale strategi.

Vores Knowledge Center består af fire områder, som tilsammen udgør vores specialiserede videnshus.

Green.Click Specialister i Google, LinkedIn og Facebook

Specialists

Vores specialister har dyb viden om markedsføring på verdens største online kanaler. Her styrker den direkte kontakt vi har med Google, Facebook og LinkedIn desuden vores indsigt og giver os adgang til vigtig data. Den viden og indsigt bruger vi til at skabe stor værdi for vores kunder.

Education

I form af foredrag, undervisning, mentorordninger, webinars og meget andet giver vi vores viden videre. Med vores store erfaring og afprøvede teorier har vi hermed mulighed for at dygtiggøre eksterne kunder og partnere, så de kan skabe værdi for egne virksomheder.

Green.Click Education

Development

Vores udviklingsafdeling giver en unik mulighed for at udvikle vores egne produkter, som eksempelvis kan optimere vores specialisters arbejde eller omsætte data til viden og værdi for kunderne.

Strategic Sales

Vi har stort fokus på forretningsudvikling og kobler altid en af vores strateger på kunden. Strategens rolle er, i samspil med kunden, at udvikle strategien og forretningen.

 

Strategisk markedsføring

Strategisk salg hos Green.Click

Vil du høre mere om vores Knowledge Center?

Skriv dig op her – så kontakter vi dig.

Kontakt Green.Click i dag omkring dine AdWords Thomas Olsen CCO