Hotellets unikke atmosfære kommer endelig til sin ret på websitet

Det historiske Hotel Skt. Annæ er et boutique-hotel placeret i hjertet af København. Hotellet havde et ønske om et mere brugervenligt website, der i højere grad indfanger hotellets unikke atmosfære.
Hotel Skt Annae Case header

Det er en kæmpe fordel, at Green.Click har stået for både websitet, tracking og vores betalte markedsføring, så jeg ikke skal sidde og mægle mellem to bureauer.

Hotel Skt. Annæ

Udfordringen

Hotel Skt. Annæ har en helt unik atmosfære med grønne frirum og spændende teksturer. Udfordringen var, at denne charme slet ikke kom til sin ret på websitet. Derfor havde marketingchef Oskar et ønske om, at design og udtryk blev opgraderet på websitet – uden det gik udover websitets tracking og performance. Derudover var websitet ikke optimeret til mobil- og tabletbrugere, og så var hjemmesiden lavet i et låst system. Det gjorde det besværligt for Oskar at foretage små ændringer som at opdatere en tekst eller udskifte et billede. 

Løsningen

Løsningen blev et redesign af websitet i WordPress, hvor billeder og videoer blev iscenesat til at fortælle historien om Hotel Skt Annæ. Farver og teksturer fra hotellets reception og værelser – de livlige planter, salvie-grønne vægge og sorte marmorbordplader – blev inkorporeret i det nye design for at skabe en forbindelse mellem det fysiske og det digitale rum. Filtreringsmuligheder og specialdesignede ikoner blev strategisk placeret på siden for at give et bedre overblik og en bedre brugeroplevelse. Og så er websitet udvidet med en inspirationsside med spændende oplevelser og steder at besøge i København.

Se mere om vores proces og resultatet i videoen her:

Vores website indfanger nu hotellets identitet, og det er langt nemmere at finde rundt i – både for vores gæster og for mig.

Hotel Skt. Annæ

Resultatet

Hotel Skt. Annæ har nu fået en styrket brandidentitet og en stærkere digital tilstedeværelse. Med det nye design og inspirationsside skiller Hotel Skt. Annæ sig ud fra mængden, og med et brugervenligt website er det blevet langt nemmere at konvertere besøgende til gæster – ligegyldigt om de besøger fra en telefon, tablet eller desktop. Endelig er det nu blevet muligt for Oskar at opdatere sektioner på websitet uden at skulle bede om hjælp fra webbureauet. Altså et stærkere fundament for at drive resultater online.

Skt Annae website

Vil du høre, hvad vi kan gøre for dig?

Har du spørgsmål til dit brand, din markedsføring eller din digitale strategi? Skriv til os via formularen, så kontakter vi dig.

Bliv kontaktet

Flere cases