Som kunde får du et
hold af specialister
Vi laver strategisk online markedsføring for større virksomheder. Og vores kunder spænder over forskellige brancher såsom leisure, IT og e-commerce. Flere af kunderne har én eller flere lokationer, butikker eller kontorer. Fælles for dem er, at de er ambitiøse og ser online markedsføring som en vigtig investering hos en seriøs virksomhed.
Her løfter vi
i flokHos Green.Click får du et helt hold af specialister. Hver i sær tager de sig af netop dét område af din forretning, de er allerbedst til. Så lige meget hvilken udfordring du har, så sætter vi den mest kvalificerede kollega til at løse opgaven.
Det betyder også at du får en Customer Succes Manager som kontaktperson – ikke en sælger. Customer Succes Manageren sætter sig ind i din forretning, og er en vigtig ressource, når du ønsker vækst.
Så kort sagt arbejder vi hver dag for at gøre vores kunder endnu bedre! Det kan vi kun gøre ved både at samarbejde med kunden – og ved at sætte stærke hold af specialister og Customer Succes Managerer.
Contact Manager
Din første kontaktperson ved Green.Click vil ofte være din Contact Manager. Det er her den indledende dialog starter og dine muligheder samt ønsker til samarbejdet drøftes. Din Contact Manager sørger dernæst for at sætte dig sammen med den Customer Succes Manager, der passer med din virksomhed.
Customer Succes Manageren
Når du har en Customer Succes Manager tilknyttet, får du et ekstra sæt øjne på din forretning. Customer Succes Manageren ser på hele din forretning online og offline, samt mulighederne for at udvikle og optimere samspillet mellem SEM, SEO og Paid Social. I forhold til data går Customer Succes Manageren skridtet dybere end din Contact Manager og bruger dataen samt sit overblik, til at se hvor potentialet for netop din forretning ligger.
Specialisten
Din Specialist i SEM, SEO eller Paid Social sidder med hænderne i dine kampagner og hovedet dybt begravet i data. De er hele tiden på jagt efter muligheder for at optimere din online markedsføring bedst muligt. På baggrund af data analyserer de sig frem til, hvordan de bedst muligt kan udføre den daglige optimering.
Support
Når du bliver kunde hos os, får du et opkald fra support der hjælper dig godt i gang, så du både får korrekt sporing og løbende rapporter. Du kan altid kontakte support og få hurtigt svar på dine spørgsmål. Enten bliver du hjulpet med det samme eller får mulighed for at tale med den af dine kontaktpersoner, der bedst kan hjælpe.
Så ring på 70 230 540 og få hurtigt svar.
Vores specialer
Vi er specialister i at vækste kæder gennem online markedsføring. Fordelen ved at have flere lokationer, afdelinger eller kontorer inddrager vi som en styrke i markedsføringen. Vi tager udgangspunkt i de enkelte lokalafdelinger og optimerer virksomhedens samlede synlighed.
Læs om kæder & franchiseNår vi arbejder med e- commerce kunder, tager vi altid udgangspunkt i store mængder data og udnytter bl.a. fordelene ved at opsætte kosteffektive automatiseringer. Her har vi grundig erfaring med større opsætninger med mange budskaber til de forskellige produkter.
Læs om E-commerceFor hoteller og hotelkæder har vi erfaring i at opsætte seriøse kampagner, som giver størst muligt udbytte af markedsføringsbudgettet. Blandt andet har vi fokus på at hjælpe hotellerne vinde gæsternes loyalitet tilbage – og tage ejerskab over egen markedsføring.
Læs om hotellerKundecase
Se udtalelser og resultater fra nogle af vores kunder:
Samarbejdet med Green.Click har tydeligt vist, hvilke resultater online annoncering kan kaste af sig. Vi fortsætter samarbejdet, hvor vi forventer endnu skarpere resultater i fremtiden.
Thomas Münster
Head of Sales, Dimension Design
Se caseVi vil altid gerne blive klogere, så vi holder os løbende opdaterede ved at tage forskellige certificeringer.
Vil du høre mere?
Hos Green.Click får du som sagt et helt hold af specialister. Vores fælles mål er, at din markedsføring er en god forretning for dig. Skriv dig op, hvis du gerne vil høre mere om, hvordan det er at være kunde hos os.
Jesper Gottlieb Larsen
COO
![]()