Dimension Design styrkes af online annoncering

Casestory

Om Dimension Design

Dimension Design er et visuelt kommunikationsbureau med speciale i markedsføring af boligprojekter og leverum. De producerer 3d-visualisering af bolig- og erhvervsbyggeri i både Danmark og Skandinavien.

Samarbejde i højsædet

I 2019 indledte Green.Click og Dimension Design et samarbejde med målet om at forene to stærke dimensioner:

Over 500 interesserede til åbent hus

online annoncering og strategisk, visuel kommunikation. Samarbejdet skulle bidrage til en udbyggelse af kunderækkeviden. Gennem samarbejdet blev en ny måde at tænke byggeri-annoncering udviklet, og det er gennem denne, vi har set enestående resultater. Eksempelvis så vi en overvældende interesse for boligprojektet Astahus med over 500 besøgende til åbent hus, hvor flere havde ventet udenfor flere timer før åbningen for at sikre sig en plads på interesselisten.

Dimension Designs udfordring

På det nuværende marked for boligprojekter har det hidtil været den foretrukne måde at annoncere på diverse boligportaler. Dimension Design så dog et stigende behov for at nytænke deres online markedsføringsstrategi, så de på bedste vis kunne favne deres nuværende- men også potentielle kunders vidtspændende projekter. 

Nytænkning

Den strategiske online annoncering af bolig- og erhvervsbyggeri er nytænkende og et skridt foran den traditionelle måde, byggerier ellers annoncerer på. Vi har set et behov på markedet, som vores samarbejde kan opfylde. 

Gennem effektiv, online annoncering og markedsføringsstrategi udformes målrettede koncepter og unikke identiteter til alle projekter uanset omfang og størrelse. På den måde højnes chancen for at ramme den ønskede målgruppe markant. 

Green.Clicks løsning

På nuværende tidspunkt lever samarbejdet mellem Green.Click og Dimension Design stadig i bedste velgående. Green.Click rådgiver løbende omkring Dimension Designs online markedsføringsstrategi, og indtil videre har vi i samarbejde skudt online kampagner og målrettede strategier i gang.

“Samarbejdet med Green.Click har tydeligt vist, hvilke resultater online annoncering kan kaste af sig. Vi fortsætter samarbejdet, hvor vi forventer endnu skarpere resultater i fremtiden”

Thomas Münster, Head of sales, Dimension Design

Vores fælles resultater

Vores samarbejde har vist imponerende resultater. Efter blot 20 dage med online annoncering, fik Dimension Designs nyeste Aalborg-projekt Astahus:

  • i gennemsnit 400 besøgende om dagen på Astahus’ website
  • 486 opskrivninger på interesselisten til Astahus
  • en udvidelse af kundesegmentet både demografisk og geografisk
  • over 500 besøgende til åbent hus
  • bugnende indbakker og kimende telefoner hos kunden

Et lidt ældre Aalborg-projekt Oasen har efter to måneders online annoncering også vist klokkeklare udslag: 

  • En udlejningsprocent på 69 %
  • Markedsføring der har ført til 3.591.411 visninger
  • 1.018 konverteringer
  • Stabil konverteringsprocent gennem hele annonceringsperioden, hvorefter procenten styrtdykkede efter annonceringens afslutning

Vil du høre, hvad vi kan gøre for dig?

Skriv dig op – så kontakter vi dig, og ser nærmere på, hvad vi sammen kan skabe af resultater for din virksomhed.