Guide til: Virksomheder med flere lokationer

Større effekt af den online markedsføring for kædevirksomheder

Hos Green.Click har vi erfaring med rådgivning på strategisk niveau for at opnå større synergi i kæden samt på det operationelle, hvor vi tilrettelægger, visualiserer kampagner samt eksekverer hele marketingplanen. Ud fra denne erfaring giver vi hermed nogle af vores tips til kæder, der ønsker større effekt af indsatsen.

Selvom mange kædeansvarlige og franchiseejere ved hvor vigtig online marketing er i forhold til at opnå salgsmål, bliver det ikke altid prioriteret. Grundene til dette kan være manglende tid til at udvikle og implementere en strategi, eller manglende indsigt i, hvilke muligheder der er. Derfor giver vi her 7 tips til, hvad du skal have med i din strategi, for at opnå større effekt for kæden.

Udfyld felterne – så sender vi guiden til dig med det samme.

Hent guiden

7 tips til virksomheder med flere lokationer

Er du ejer eller marketingansvarlig i en virksomhed med flere afdelinger eller butikker? Så bestil den gratis guide med 7 væksttips om online markedsføring her. Guiden indeholder:

  1. Plan og mål for kæder
  2. Den optimale hjemmeside
  3. Den vigtigste virksomhedsprofil på nettet
  4. Lokal markedsføring med national effekt
  5. Gør din markedsføring skalérbar
  6. Én samlet indsats for hele kædens markedsføring
  7. Få lavet en kædeanalyse