Marketingansvarlig

Få bedre resultater af din markedsføring

Vil du også gerne skabe større sammenhæng i markedsføringen? Har du brug for at vise konkrete resultater til din chef? Og vil du udnytte din tid bedre?

Kontakt os

Du har sikkert mange af de samme udfordringer som andre marketingansvarlige

Samtidig med at du har en masse bolde i luften har du en afgørende rolle for at skabe vækst i virksomheden.

Derfor har du sikkert også brug for at uddelegere nogle af marketingopgaverne til eksperter, du kan stole på. Det kan du hos Green.Click, hvor vi tilbyder et helt team af specialister og rådgivere, der arbejder for at nå dine mål.

Vælg det rigtige bureau

Selvom din virksomhed vælger at samarbejde med os, er du den vigtigste spiller i markedsføringen. Det er nemlig dit samarbejde med os som bureau, der gør det muligt at skabe de bedste resultater.

Og har du brug for mere information om, hvordan du vælger den bedste Google Ads samarbejdspartner, kan du læse vores guide.

Få din chef med ombord

Har du brug for at få din chef med ombord inden du starter samarbejde med os? Og er din chef som de fleste andre – så skal der beviser og cases på bordet. Dem har vi samlet nogle af her, så du kan vise chefen, at et samarbejde med os også har fokus på hans eller hendes interesse – nemlig bundlinjen.

Sådan bliver du marketinghelten

Hos Green.Click får du et hold af specialister og rådgivere, som løbende kæmper for, at du bliver marketinghelten. Du får altså én du altid kan spørge og du får rapporter, der viser vores fælles resultater.

Så først og fremmest sætter vi retningen og de rigtige mål for markedsføringen. Det kan vi kun gøre i samarbejde med dig.

Din rolle er dermed helt central, og du skal forvente, at vi stiller krav til dig. Til gengæld kommer vi sammen til at udfordre og udvikle markedsføringen i din virksomhed.

"Det er vigtigt for os at have en samarbejdspartner, der taler vores sprog. Det gælder blandt andet i den løbende opfølgning og i formidlingen af resultaterne til os. Her har vores team hos Green.Click været yderst hjælpsomme."

Biltema Jens Stig, Marketingkoordinator

Vi elsker vores kunder. Derfor har vi samlet nogle historier om vores gode samarbejde. Læs mere

Branding, leads og salg

På den perfekte motorvej mod at få loyale kunder, ville kunderejsen være: Se produktet. Køb produktet. Brug produktet. Gentag.

Men virkeligheden ligner en tur med en sightseeing bus, hvor kunderne bliver fristet af alt muligt andet på vejen – også af dine konkurrenter. Derfor sørger vi for at du er top-of-mind i de forskellige dele af kunderejsen.

Branding

Få branding, der ikke bare handler om synlighed – men synlighed overfor de rigtige personer.

Læs mere

Leads

Få relevante leads, du kan sende videre til salgsafdelingen.

Læs mere

Salg

Få flere direkte salg på websitet.

Læs mere

Ofte stillede spørgsmål af marketing ansvarlige

Skab resultater og større sammenhæng i markedsføringen.

Hvordan laver jeg bedst 15 sek. videoer til Facebook?+

Når du laver de helt korte annoncevideoer til Facebook, handler det om at lege med tanker og materiale. Og så handler det om at gøre det, så det bringer dit produktet eller din virksomhed tættere på din kunde. Men du har MEGET kort tid at gøre det i! Derfor vil jeg gerne give et par tips til, hvordan du får mest ud af de dyrebare sekunder.

Hvordan rammer jeg bedst målgruppen på LinkedIn?+

Hvis du er i tvivl om din kernemålgruppe, eller hvilken målgruppe, du med fordel kan ramme på LinkedIn, så start din kampagne meget bredt – og brug resultaterne til at indsnævre efterfølgende. Så får du den helt rigtige målgruppe.

Hvordan sporer jeg bedst resultater af annoncering?+

Vil du have mest muligt ud af din annoncering? Samt se præcis hvad du får for dine annoncekroner? Når du løbende indsamler data, får du et overblik over hvordan dine kampagner performer. Det kræver "blot", at du har opsat korrekt sporing af dine online annoncer.

Læs mere her

Hvilken størrelse bannere skal jeg bruge på Google Display?+

Google Display Bannere bruges til annoncering og vises på mere end to millioner websites. For at lave et godt display banner, skal du blandt andet inddrage call to action, matche annoncen med landingssiden, kommunikere tydeligt og bruge faste billedstørrelser.

Læs mere her

Hvilken størrelse skal billeder på Facebook have?+

Har du også svært ved at finde rundt i billeder og pixelstørrelser på Facebook? Et uskarpt, pixeleret eller forkert beskåret billede kan give et uprofessionelt indtryk og klæder ingen virksomheders Facebookprofil. Læs derfor med i vores guide til at finde de rette billedstørrelser på Facebook og få en knivskarp online identitet.

Vil du have hjælp til at skabe resultater, du kan vise frem?

Så giv mig et kald på 70 230 540 og lad os finde ud af om Green.Click er det rigtige match for din forretning. Du kan også skrive dig op her – så ringer vi til dig.

Kontakt Green.Click i dag omkring dine AdWords Lars Lynge Vores Salgschef