Instagram annoncering

Opbyg et større kendskab til dit brand kombineret med øget salg gennem annoncering på Instagram. Du kan annoncere på Instagram direkte via dine Facebook annnoncer. Selvom vi anbefaler det, så behøver du faktisk ikke at have en Instagram profil.

LinkedIn specialist GreenClick

Instagram annoncering for visuelt skarpe produkter

Med Instagram kan du målrette annonceringen mod over 1 milliard brugere. Denne annoncering fungerer specielt godt for produkter, der gør sig godt på et visuelt medie. Derfor er Instagram også en rigtig god mulighed for at vise den visuelle side af dit produkt med billeder eller video.

Desuden kan du med en overordnet strategi for din online markedsføring skabe en stærk synergi mellem din annoncering på Google, Facebook og Instagram.

Kendskab til
dit brand

Få et øget kendskab til dit brand igennem Instagram annoncering. Ikke mange virksomheder bruger det, men da Instagram er ejet af Facebook, ligger annonceringen som en udvidelse af din Facebook annoncering. Flere og flere virksomheder kommer på Instagram. Vi mener dog stadigvæk, at der er for få som udnytter mulighederne på Instagram.

På Instagram handler det om at skabe noget rigtig godt indhold og lave en skarp målretning på det, så du når dine potentielle kunder på den mest effektive måde.

Instagram kan altså:

  • Øge kendskabet til dit brand
  • Skabe nysgerrighed for dine produkter eller ydelser
  • Øge antallet af konverteringer
  • Give flere relevante besøg på dit website
  • Opsamle leads direkte

Instagram remarketing

Få en effektiv remarketing kampagne, hvor du kan bruge både Instagram og Facebook som platforme. På den måde kan du være tilstede netop dér, hvor dine kunder er. Samtidig kan du målrette annoncerne for dit produkt eller service mod præcis det segment, der er mest relevant.

  • Vær en kontinuerlig del af kundens bevidsthed
  • Påvirk den besøgende til at blive kunde
  • Spred budskabet ud over flere platforme

Skab større salg

Facebook’s Pixel indsamler information om brugerens adfærd på dit website. Det gør det muligt at anvende Facebooks retargeting til at minde dine besøgende om deres købsproces. Det vil sige, har en besøgende kigget på et bestemt produkt på din webshop uden at købe, så kan du målrette en kampagne direkte mod denne person med det helt korrekte produkt og budskab.

Har du visuelt skarpe produkter og gode produktbilleder, som ikke blot er fritlagt, så har du et rigtig godt udgangspunkt for at nå ud til dit publikum på Instagram. Med over 1 milliard brugere og mange milliarder billeder, så handler det om at have indhold, der skaber opmærksomhed.

  • Kunden ser produkter, de tidligere har vist interesse for
  • Høj relevans på annoncerne
  • Mulighed for rigtig billige konverteringspriser

Trafik til dit website

Annoncering på Instagram kan bidrage til endnu mere trafik på dit website. Laver du skarpe målrettede kampagner, sørger du samtidig for, at den trafik, du skaber også er relevant i forhold til dit produkt.

– Skab mere trafik til din hjemmeside
– Få flere relevante besøg
– Skab øget omsætningen
instagram annoncering medarbejdere

Kom i gang med Instagram annoncering

Fortæl os lidt om din forretning.

Hos Green.Click har vi et dedikeret Social Media Specialist team, som leverer resultater til ethvert annonceringsbehov – også på Instagram.
Vi tilpasser os lokale erhvervsdrivende, landsdækkende virksomheder samt franchises og international kampagnehåndtering.

Kontakt os på tlf. 70 230 540, og lad os sammen opnå succes på Instagram.

Pernille Fibiger Jensen

Paid Social Team Lead